Hatékonyságnövelő megoldások az apród.hu kampányában

Hatékonyságnövelő megoldások az apród.hu kampányában
A Havas Media újszerű eszközökkel – sting, virtuális reklám - támogatta a márkának tervezett első közös, februári TV kampányt.

Az egyik újszerű megoldás a sting névre keresztelt eszköz volt. „A sting a gyakorlatban azt jelenti, hogy a reklámok közötti szünetekben, és az egyes szpotok között fél másodpercre villan fel egy-egy reklámüzenet, például név vagy logó. Ez okos megoldás új termékek, márkák bevezetésére, weboldalak forgalmának növelésére, többek között azért, mert gyorsan képes széles elérést biztosítani” – nyilatkozta Nagy László, a Havas Media Branded Entertainment divíziójának vezetője, a kampány felelőse.

Az eredmények meggyőzőek: egy három napos, csak stinget használó kampány során – szombat-vasárnap-hétfő időszakban – 4-5, esetenként 7 százalékos oldallátogatottsági növekedést mért a Havas Media a korábbi, csak reklámszpotot tartalmazó időszakhoz képest.

A február elejétől rendelkezésre álló mobil adatokat is figyelembe véve a mért napi látogatottsági számok is ebben a három napos periódusban érték el a rekordszintet, az apród.hu oldalán 13.970.000 látogatást regisztráltak.

Február közepétől a sting mellett virtuális reklámot is alkalmaztak az Apród-kampányban, ami (elkülönítve a február 24-től induló új reklám szpotok hatásától) a stinges időszakhoz képest további 4%-kal tudta növelni az esti órák oldalletöltési adatait.


Czagler Zsuzsa

Havas Media

Horváth Gergely

Havas Media

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!