Globális nevet kap a reggelizőkeksz

Globális nevet kap a reggelizőkeksz
A névváltás célja az egységesítés és a globális brand erősítése térségünkben. A változás támogatására a Havas Worldwide Budapest készített kampányt.

A Mondelez Hungária Kft. ismert Győri Jó Reggelt! márkája mostantól belVita Jó Reggelt! néven kapható. A belVita nagy népszerűségnek örvend a CE régió számos országában, így pl. Lengyelországban is, de a cég céljai között szerepel a márka további expanziója a térségben. A névváltás csak és kizárólag ezt a termékcsaládot érinti, más Győri terméknél nem terveznek változtatást.

)
A névváltó kampány TV szpotja

Egy jól ismert és kedvelt márkanév megváltoztatása mindig nehéz kommunikációs feladat, mivel a fogyasztók nem feltétlenül szeretik a változást. Ezért a Havas Worldwide Budapest legfontosabb feladata a vásárlók széleskörű tájékoztatása volt arról, hogy a több mint 10 éves múltra visszatekintő, népszerű JóReggelt! reggelizőkeksz életében egy új korszak kezdődött: új névvel és csomagolással, de a megszokott ízélmény megtartásával. A névváltást 25 mp-es TV reklámmal, sajtóhirdetésekkel és online eszközökkel kommunikálták, illetve az eladáshelyen látványos POS eszközök hívták fel a vásárlók figyelmét a megújult termékre.

A Mondelez (korábban Kraft Foods) névadási gyakorlatával is foglalkoztunk testvérlapunk, a Médiapiac.com Branding blogjában is foglalkoztunk, itt.

(Kép forrása: belvitajoreggelt.hu)


Csurgó Balázs

Havas Worldwide Budapest

Czagler Zsuzsa

Havas Media

Horváth Gergely

Havas Media

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!