Elköteleződést erősít a brit Speedo tematikus magazinkampányával

Elköteleződést erősít a brit Speedo tematikus magazinkampányával
A Men´s Health, Women´s Health és Runners´ World magazinok print, digitális, social media és videóplatformjait választották célcsoportjuk hatékonyabb elérése érdekében.

A kampány célkitűzése, hogy a vásárlók a márkára mint „szakértőre” tekintsenek, és kampányukkal kimozdítsák a Speedot az egyszerű „úszómárka” imázsából, illetve az edzőteremből az uszodába csalogassák a fogyasztókat. Ehhez segítségképp a #GetSpeedoFit program keretében edzéstervekkel és tanácsokkal is kiegészítették a kampányt, amelyek a Hearst Magazines kiadócsoporthoz tartozó print, online stb. felületein jelentek meg.

A kampány eredményei magukért beszélnek: az olvasók 46%-a érdekesnek találta a #GetSpeedoFit programot, a call-to-action hatás – a fogyasztók körében mért adatok alapján – print esetében 55%, míg a weboldalra érkezők esetében 85% volt. A kampány során használt lapok olvasói esetében pedig szignifikánsan nőtt a márkahűség.

„A Speedo-kampány példaértékű: a jelentős meddőszórást eredményező nagy elérésű médiumok mixe helyett tematikus, jól célzott, erős márkaértéket képviselő lapokat és azok cross-platform felületeit választotta a márka a kampányához. Látható, hogy megfelelően célozni nem csak online felületeken lehet, hanem printtel is, amely reklámhatása általában megelőzi a digitális eszközökét. A Speedo-kampány feltehetően ár-érték arányban is jól működött" - hangsúlyozta Torma Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesülete sajtónépszerűsítő kampányának vezetője.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!