Duplázott a Suzuki

Duplázott a Suzuki
Az FX Autóház révén már két szalonban várja a márka a pécsieket

Második Suzuki szalonját nyitotta meg Pécsen a négy dél-dunántúli nagyvárosban jelen lévő, Nyitrai Csoporthoz tartozó FX Autóház Kft. Az újabb kereskedés a Suzuki teljes modellpalettájával és széles körű szolgáltatásokkal erősíti a márkát a baranyai megyeszékhelyen. A magyar újautó-eladási listákat az év első három hónapjában is nagy fölénnyel vezető Magyar Suzuki Zrt. ezzel 76. kereskedését avatta fel.

Az FX Autóházat is működtető Nyitrai Csoport immár 26 éve a Dél-Dunántúl meghatározó autókereskedői hálózata. A Pécsen, Szekszárdon, Nagykanizsán és Baján lévő szalonjaiban összesen 10 márka eladásával és mindenre kiterjedő szervizelésével foglalkozik a cégcsoport. A tudatos portfólióépítésnek köszönhetően az FX Autóház hálózat már a harmadik Suzuki kereskedését indítja. Az első pécsi, majd a nagykanizsai szalon után a régió központi súlya miatt, újabb pécsi egység került átadásra. „2017-ben összesen 2370 új autót értékesítettünk, amelynek 12 százalékát a Suzuki adta. Az eladások is jól mutatják, hogy milyen népszerűek a japán márka modelljei itt a térségben. Nagy öröm számunkra, hogy az igényekhez igazodva, újabb kereskedéssel tudjuk bővíteni kínálatunkat” – emelte ki ünnepi beszédében Nyitrai József, az FX Autóház ügyvezető igazgatója (képünkön).

A hivatalos átadóünnepségen Nyitrai József, Dr. Páva Zsolt, Pécs város polgármestere, a Magyar Suzuki Zrt. részéről Jun Mitsubori és Krisztián Róbert operatív igazgatók, valamint Tóth Péter kereskedelmi igazgató közösen vágták át a megnyitást jelképező szalagot. Ezt követően Tóth Péter a Suzukinál már hagyománynak számító, porcelán szerencsemacskát adott át Nyitrai Józsefnek. A japán szokás szerint ugyanis a macska bal mancsával integetve hívja be a vendégeket, egyben jó szerencsét, gazdagságot és egészséget is hoz a házba.

A pécsi FX Autóházzal a Suzuki 76. magyarországi kereskedését nyitotta meg, ami 2018-ban már a második új szalont jelenti. A lendületes bővülésben meghatározó szerepet játszik, hogy a Suzuki továbbra is fölényesen vezeti az új személyautó eladási statisztikákat. „Jelenleg teljesen elszakadtunk a mezőnytől, piaci részesedésünk 16,6 százalékra tudtuk gyarapítani márciusban, szemben a tavalyi 13,91 százalékkal. Több mint kétezerrel növeltük eladásainkat, amely volument egyetlen másik gyártó sem tudta megközelíteni. Összesen 4876 új Suzuki talált gazdára az év első három hónapjában” – mondta köszöntő beszédében Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki Zrt. operatív igazgatója, és hozzátette: „Eladásainkat Magyarországon továbbra is a Vitara hajtja, amelyből majdnem háromezer darab kelt el az év első három hónapjában. Ezzel jelenleg a teljes újautó-piac csaknem 10 százalékát ez a SUV adja. A zászlóshajó Vitara mellett a másik hazai sikermodellünk a tavalyelőtt megújult SX4 S-Cross.

Az FX második pécsi Suzuki kereskedésében a márka teljes modellpalettájával, széles körű szerviz-szolgáltatásaival várja a jelenlegi és leendő ügyfeleit egyaránt.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!