Dizájnnyalóka a Trafó kampányában

Dizájnnyalóka a Trafó kampányában
A megoldáson a kirowski Isobar dolgozott.

Kultcandy néven készített ehető vouchert a kirowski Isobar a Trafó számára. Az egyedi, számozott dobozban kapható nyalóka 3000 forintot ér, és tetszőleges előadásra be lehet váltani.

A most 15 éves Trafó azokat a fiatalokat szeretné az aktivitással megnyerni, akik nyitottak a kultúrára és a dizájnra is, de még nem tartoznak a törzsközönséghez.

A nyalókák kétféle dizájnban kaphatók, és megtalálhatók a Trafóban, a Szputnyik Shopban és a WAMP-on is.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!