Digitális ügynökséget választott a Danone Activia

Digitális ügynökséget választott a Danone Activia
A megbízást a Core Digital nyerte, amellyel éves szerződést kötött a márkatulajdonos az Activia brandhez kapcsolódóan.

Korábban projekt alapon már dolgozott együtt a tavaly év végi tendert megnyerő Core Digital és a Danone. A márkatulajdonos éves szerződést kötött az ügynökséggel az Activia márkához kapcsolódóan. A Core Digital végzi a teljes körű digitális kommunikációt; feladatai közé tartozik a digitális kommunikáció stratégiai tervezése, a közösségimédia-menedzsment, a hirdetésvásárlás, a hírlevélmenedzsment, illetve a digitális fejlesztési és online kreatív produkciós munkák egyaránt.

Az ügynökségváltással egy időben Mosoly Program néven indult az Activia új online kampánya, amely a „Tedd próbára az Activiát, most pénzvisszafizetési garanciával!” offline kampányüzenetet hivatott életre kelteni a digitális térben. A kampány központi eleme egy Facebook-applikáció, amelyben a nyereményjáték mellett a felhasználók egy kérdőív kitöltésével adhatnak visszajelzést a márkával kapcsolatos tapasztalataikról.

 

(A kép forrása: https://www.facebook.com/ActiviaHu)


Keszte Dóra

CoreDigital

Székely Szabolcs

CoreDigital

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!