Arculatot vált a Human Telex

Arculatot vált a Human Telex
A 28 éves, magyar tulajdonú Human Telex Advertising & Event új arculata a reklámügynökség magába és a szakmába vetett hitét tükrözi.

Arculatot váltott a Human Telex Advertising & Event reklámügynökség, amelyet a közel három évtizede a magyar piacon megtalálható társaság megújult pozícionálása ösztönzött. Az új logóban a céget fémjelző x-ben megjelenik a szív motívum is, amely közleményük szerint az ügynökségre jellemző ügyfélbarát, közvetlen, humánus hozzáállást tükrözi.

„Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy 100 százalékban hazai tulajdonú cégként ilyen hosszú időn keresztül nem csupán talpon tudtunk maradni a piacon, hanem mind a kreatív ügynökségi, mind a rendezvényszervezői oldalon lételemünké vált a folyamatos fejlődés, megújulás. Ugyanakkor 28 évvel ezelőtt nem véletlenül került be a cég nevébe a humán szó, hiszen már akkor is úgy gondolták az alapítók, hogy az emberi szellem, szaktudás, rugalmasság és kapcsolatépítés a siker kulcsa. Munkatársaink megközelítőleg 30 százaléka több mint 15 éve van velünk, és ügyfeleink között is több olyan akad, amellyel több mint 15 éve folyamatosan együtt dolgozunk. Ma már bátran jelentjük ki, hogy hiszünk magunkban, a csapatunkban és a reklámszakmában: a kiváló ügyfelekben, a kiváló rendezvényekben és kampányokban” – emelte ki Hajnal Tamás ügyvezető igazgató.

A folyamatosan növekvő létszámú reklámügynökség a megújulás részeként nyáron új, tágasabb irodába is költözött, melynek kialakításakor nagy hangsúlyt fektettek az inspiratív, egyedi munkakörnyezet kialakítására.

Emellett szervezetfejlesztés keretében két új – digitális és PR –divízió is indult a Human Telexen belül. „E két terület eddig is jelen volt az életünkben és számos ügyfelet szolgáltunk ki a kampányokhoz kapcsolódó online és PR-aktivitások során, most azonban, mint önálló, new business üzletágakat szeretnénk őket továbbfejleszteni. Vezetőiknek is két olyan szakembert választottunk, akikkel már régóta együtt dolgozunk, Bartók Noémi a digitális, Drucker Szilvia pedig a PR-divíziót igazgatja a jövőben” – tette hozzá Hajnal Tamás.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!