A sokszínűség kifizetődik a L’Oréalnak

A sokszínűség kifizetődik a L’Oréalnak
Nagy-Britanniában tavaly szerepeltettek először férfit kozmetikumreklámban.

Adrien Koskas, a L’Oréal Egyesült Királyság-beli vezérigazgatója arról számolt be, hogy a reklám hatására a termék egymást követő öt hónapon át kategóriája legnépszerűbbje volt. „De ennél többről van szó. Sok ember már más szemmel néz a L’Oréal Paris márkára. Mivel más arcot látnak a reklámban, jobban kötődnek hozzá és elismerik a cég erőfeszítéseit az új termékösszetételek és az új reklámok területén is” – mondja a vezető.

A McCann London által készített kampány Garyt, vagyis „The Plastic Boy”-t, a márka első férfi bloggerét és sminkmesterét mutatta be, rámutatva arra a trendre, hogyegyre több férfi is visel sminket. Koskas elmondása szerint számos kihívással szembesültek a reklám megalktása során, de végül a fogyasztók szerették, a megtérülése az egeket ostromolta. A sikeren felbuzdulva pedig az év hátralévő részére a „Mert megérdemled” szlogent is „Mindannyian megérdemeljük”-re változtatták.

„Néhányan kételkedhetnek abban, hogy ez tényleg a L’Oréal-e. De úgy gondolom, hogy ha korszerűek és relevánsak akarunk lenni, akkor a márkát is befogadóbbá kell tennünk” – vallja a vezérigazgató.

(Forrás: Warc, fotó: The Plastic Boy)


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!