A Well PR-ral dolgozik a METRO

A Well PR-ral dolgozik a METRO
A B2B fókuszú kommunikációs megbízást meghívásos tenderen nyerte az ügynökség.

A Well PR az év elejétől segíti a 13 hazai áruházzal rendelkező nagykereskedelmi lánc teljes külső, corporate és CSR kommunikációját, valamint stakeholder-együttműködéseit.

A főként a HORECA szektornak és a helyi beszállítói körnek szóló B2B kommunikáció középpontjában a gasztronómia, a gasztrotrendek és a helyes táplálkozási elvek mellett az egyedi CSR és fenntarthatósági megoldások állnak. A kiemelt termékkategóriák építésén, a sajátmárkás termékek és a METRO szolgáltatásainak népszerűsítésén kívül az issue management és a kríziskommunikáció is az ügynökség feladataihoz tartozik.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!