A Tesla a legizgalmasabb

A Tesla a legizgalmasabb
Az Added Value negyedik éve készíti el a kulturálisan leginspirálóbb, leginkább vibráló márkák listáját. Idén a Tesla Motors megelőzte a Google-t.

A marketingstratégiai tanácsadó cég 7500 amerikai fogyasztó megkérdezésével, egy 14 szektort lefedő, 70 márkát felsoroló listából választja ki azokat, amelyek a leginkább Látnokiak, Inspirálóak, Merészek és Izgalmasak (VIBE: Visionary, Inspiring, Bold, Exciting).

Az idei listán több jelentős változás is történt. A Google elvesztette vezető pozícióját, míg a harmadik helyezett Amazon pontszáma 10 százalékkal emelkedett az olyan újítások hatására, mint a drónok vagy a mobiltelefon-forgalmazás. A négy évvel ezelőtti első helyezett Apple jelenleg a negyedik, de „olyan erőt képvisel, amellyel továbbra is számolni kell”.

Az ötödik és hatodik helyen a Samsung és a Microsoft áll, a hetedik pedig az Etsy online piactér. Utóbbi nagy versenytársa, az eBay a top tízbe sem került be. A jelentés szerint az Etsy „valóságosabb, személyesebb és mókásabb”.

A toplista utolsó helyeit a Nike, a Ford és a Coca-Cola foglalja el. A Ford esetében a közösségi média terén betöltött vezető szerepben látnak további potenciált a kutatók.

Maggie Taylor, az Added Value North America ügyvezetője szerint a Tesla, a Google és az Amazon hármasa élesen különválik a mezőnytől abban, hogy márkaélmény, személyre szabott kapcsolattartás és értelmes interaktivitás terén mit kínálnak, illetve mennyire állnak élére ezeknek a kulturális változásoknak.

(Forrás: WARC)


Büttl Krisztián

Magyar Telekom

Rejtő Györgyi

Béres Gyógyszergyár

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!