A KFC első karácsonyi kampánya

A KFC első karácsonyi kampánya
A musical-szerű reklámfilmet közösségimédia-aktivitás is támogatja.

A gyorsétterem-márka életében először készített kifejezetten karácsonyi hirdetést - írja a BrandRepublic. A brit X-faktor reklámszünetében vetített két és fél perces, musicalszerű zenés film az emberek egymásra találásáról, az ellentétek elsimításáról szól.

Ehhez kapcsolódik a KFC Twitter-aktivitása is: a saját konfliktusaikat megíró fogyasztók közül a nyertes szerepelni fog az X Factor december közepi adásában elhelyezett reklámban, melyben a KFC kórusa az ő történetét énekli meg.

A kreatív kampányt a Bartle Bogle Hegarty készítette, a médiát a Walker Media, a közösségi médiát a Fabric Worldwide kezeli.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!