Márkák

Nemzetközi díjat nyert a Danubius Hotels Group munkáltatói márkaépítésben

Nemzetközi díjat nyert a Danubius Hotels Group munkáltatói márkaépítésben

A Danubius-szállodák munkáltatói márkaépítő megoldásai bizonyultak a legjobbnak a Public Relations Global Network (PRGN) éves Best Practice versenyén.

TOVÁBB OLVASOM

Az adidas a MOL-Pick Szeged támogatója

Az adidas a MOL-Pick Szeged támogatója

Az adidas Magyarország Kft. és a Pick Kézilabda Zrt. bejelentették 2+1 évre szóló támogatási megállapodásuk kezdetét.

TOVÁBB OLVASOM

A Bridgestone az Eurosport partnere

A Bridgestone az Eurosport partnere

A gumiabroncsgyártó az Eurosport minden platformján – televízió, közösségi média, digitális felületek – megjelenik Európa legnagyobb piacain.

TOVÁBB OLVASOM

Gyárat épített a Márka

Gyárat épített a Márka

A Márka Üdítőgyártó Kft. mintegy 3,2 milliárd forintos zöldmezős beruházással gyártó- és palackozóüzemet hozta létre Felsőlajoson.

TOVÁBB OLVASOM

10 százalékkal nőtt a dm forgalma

10 százalékkal nőtt a dm forgalma

A dm a 2016/17-es gazdasági évet a magyarországi piacon: összesen 302 millió eurós forgalommal zárta, ez 10 százalékos növekedést jelent.

TOVÁBB OLVASOM

Müskinn x Autistic Art táskakollekció

Müskinn x Autistic Art táskakollekció

A müskinn és az Autistic Art Alapítvány táskakollekciójában feltárul a Miskolci Autista Otthon rajzcsoportjának képi világa.

TOVÁBB OLVASOM

Elindult az MTÜ őszi, belföldi kampánya

Elindult az MTÜ őszi, belföldi kampánya

Az őszi kampány fókuszában Magyarország kiemelt helyei, sokszínű, őszi kulináris kínálata, borai és borvidékei, valamint a Szent Márton nap állnak.

TOVÁBB OLVASOM

Magyarországra érkezett a Herschel gyermekkollekciója

Magyarországra érkezett a Herschel gyermekkollekciója

A Herschel Supply KIDS termékeket hazánkban a Siesta Cipő forgalmazza.

TOVÁBB OLVASOM

Új kampányokkal jelentkeztek a Sager Pharma márkái

Új kampányokkal jelentkeztek a Sager Pharma márkái

Már néhány hete láthatóak a médiában azok az új reklámfilmek, amelyek a Sager Pharma két márkája számára készültek.

TOVÁBB OLVASOM

A JOY Tündér a gyerekek értő olvasásért kampányol

A JOY Tündér a gyerekek értő olvasásért kampányol

A Marquard Media és a Lapker Zrt. a novemberi JOY minden eladott lapszáma után 20 forintot juttat el a United Way Magyarország alapítványnak.

TOVÁBB OLVASOM