Márkák

Újdonságokkal kezdte az őszt a Women’secret

Újdonságokkal kezdte az őszt a Women’secret

Az idei szeptember a megújulást hozta el a spanyol világmárka számára.

TOVÁBB OLVASOM

Az év európai táplálék-kiegészítő márkája lett a Scitec

Az év európai táplálék-kiegészítő márkája lett a Scitec

A Bodybuilding.com fitnesz e-kereskedő Európa legjobb márkájának választotta a Scitec Nutrition-t.

TOVÁBB OLVASOM

Növekedett a DreherFeszt közönsége

Növekedett a DreherFeszt közönsége

Az eső ellenére is több mint hatezren voltak kíváncsiak a sörgyárfesztiválra. A látogatók kedvence a Csokis Dreher Bak és a Mozaik Komlós Tanksör volt

TOVÁBB OLVASOM

Globális márka lett a DeLaVie

Globális márka lett a DeLaVie

A svájci gyógynövényekből készülő alpesi vitaminitalt már 29 országban forgalmazzák világszerte.

TOVÁBB OLVASOM

Új üzleti modellt épít a Nanushka divatcég

Új üzleti modellt épít a Nanushka divatcég

A vállalat erősíti online értékesítési tevékenységét is. A tavalyi mintegy 300 millió forintos bevételük kétszeresére számítanak az idén.

TOVÁBB OLVASOM

Közösen fejleszt az LG és a Bang & Olufsen

Közösen fejleszt az LG és a Bang & Olufsen

A két vállalat a berlini IFA-n mutatja be az első, az első, közösen kifejlesztett szórakoztató elektronikai terméket, a BeoVision Eclipse TV-t.

TOVÁBB OLVASOM

Fenntarthatósági hálózat tagja lett az ALDI

Fenntarthatósági hálózat tagja lett az ALDI

A magyarországi diszkont élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok közül az ALDI Magyarország csatlakozott elsőként a UNGC kezdeményezéshez.

TOVÁBB OLVASOM

Itthon is lehet majd Bentley-t vásárolni

Itthon is lehet majd Bentley-t vásárolni

A budapesti Porsche Centrumon belül kapnak majd helyet a márka modelljei.

TOVÁBB OLVASOM

Áruházlánc a magyar borkultúráért

Áruházlánc a magyar borkultúráért

Szeptember 7-10. között immáron 26. alkalommal rendezik meg a budai Várban a Budapest Borfesztivált. A rendezvény főtámogatója idén is a Spar.

TOVÁBB OLVASOM

Újra a Republic Groupot választotta a Lapcom

Újra a Republic Groupot választotta a Lapcom

A provokatív és figyelemfelkeltő tavaszi kampány folytatásaként szeptemberben újra egy merész és intenzív kampányba kezd a Bors napilap.

TOVÁBB OLVASOM