5 millió forint az éhező gyermekeknek

5 millió forint az éhező gyermekeknek
A Procter & Gamble és a Lidl immár másodszor meghirdetett közös jótékonysági programja a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programját támogatja.

A P&G és a Lidl együttműködése már több évre nyúlik vissza. A diszkontlánc a legtöbb kategóriában a piacvezető márkát tartja polcain saját márkái mellett, így megvásárolhatóak náluk többek között az Always, Ariel, Blend-a-Med, Gillette, Head&Shoulders, Jar, Lenor, Old Spice és Pampers termékek is. Az egyedi kiszerelések és kereskedelmi akciók mellett immár második alkalommal hirdették meg közös jótékonysági akciójukat is: a 2015. április és július között vásárolt minden P&G termék után 10 forintot különítettek el a GYEA támogatására.

Az összegyűlt 5 millió forintról szóló szimbolikus csekket Király Gábor, az alapítvány elnöke vette át a vállalatok képviselőitől és a kampány két nagykövetétől, Oláh Gergő énekestől és Berki Krisztián olimpikontól.

„A P&G-nél elkötelezettek vagyunk a gyermekek jólétéért, célunk, hogy termékeinkkel és fogyasztóbarát újításainkkal megkönnyítsük az emberek mindennapjait a világ minden táján. Örülünk, hogy együttműködhettünk a Lidl-lel, amely hasonló értékek mentén működő, felelős vállalatként segíteni tudta kampányunk sikerét, így a közös gondoskodás jegyében most 110 gyerek mindennapi gondjait sikerült fél évre enyhítenünk.” – mondta Balogh-Simon Zsófia, a P&G közép-európai kereskedelmi marketing vezetője.

Király Gábor rámutatott, hogy hazai és nemzetközi felmérések szerint ma Magyarországon még mindig közel 20 000 gyermek éhezik, ezért hiánypótlónak nevezte a támogatást, melyből két település, Galgaguta és Inárcs rászoruló gyermekeit tudják ellátni.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője elmondta, hogy a cég az elmúlt két év során összesen 70 millió forinttal támogatta a GYEÁ-t, munkatársaik pedig különböző formában, például ruhagyűjtéssel is aktívan részt vettek a programokban.

A program kezdeményezői Budapesten látták vendégül a támogatásban részesülő 110 rászoruló gyereket egy nyárzáró élménynapra. Minden résztvevő közös asztalnál, együtt ebédelt, Oláh Gergő pedig egy mini koncerttel lepte meg a nap főszereplőit, akik ezt követően fogápolási és iskolaszerekből álló dedikált csomagot vehettek át személyesen a két példaképtől. A kampány arcai – akik a jótékonysági akciót népszerűsítő bolti plakátokon és a „Sikeréhség” című online kisfilmben is szerepeltek – az őszinte hangulatú rendezvényen jótanácsokkal is ellátták a gyerekeket. Berki Krisztián, aki külön hangsúlyozta, hogy jó érzés egy kampányban az elejétől a végéig aktívan részt venni, a segítség elfogadásának fontosságát húzta alá, míg Oláh Gergő a célok kitűzéséről és az értük való munkáról beszélt.

(A képen Oláh Gergő énekes, Tőzsér Judit, Balogh-Simon Zsófia, Berki Krisztián olimpikon tornász és Király Gábor)


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!