Márkák

Névadó szponzort kapott a Vasas az Erste Ligában

Névadó szponzort kapott a Vasas az Erste Ligában

Júniusban dőlt el, hogy az első osztályban játszhat Szuper Leventéék csapata, amely már névadó szponzorra is talált.

TOVÁBB OLVASOM

Lendületes felszállás

Lendületes felszállás

A piacvezető ásványvíz-márkát felépítő Balogh Levente új vállalkozása az energiaital-piac meghódítását tervezi.

TOVÁBB OLVASOM

Nap gyermekei díjátadó

Nap gyermekei díjátadó

Két új fejlesztő játékkal gazdagodott a Semmelweis Egyetem Pető András Gyakorló Óvoda udvara, a homokozók fölött pedig napvédelmi vitorlák hirdetik: a gyerekek sikeresen pályáztak a dm Nap gyermekei pályázatán. Az ovisok az új játékok mellett a napvédelem szabályait is alaposan megismerték.

TOVÁBB OLVASOM

Országmárka-pályázat

Országmárka-pályázat

Kiemelkedően sok, összesen 216 logó és szlogen érkezett a Magyar Turisztikai Ügynökség országmárka pályázatára, amelyeket a szakmai zsűri és a közönség is értékelt az elmúlt két hétben. A szakmai zsűri véleménye szerint több beérkezett pályamű mögött is kimagaslóan jó ötletek és tervek vannak, ezért úgy döntöttek: nem győztest hirdetnek, hanem az öt legmagasabb pontszámot kapó pályázóval és szakmai szervezetek bevonásával tovább dolgozva alakítják ki Magyarország turisztikai országmárkáját.

TOVÁBB OLVASOM

Bridgestone gumikkal kerül forgalomba a Ferrari Portofino

Bridgestone gumikkal kerül forgalomba a Ferrari Portofino

A Bridgestone szállíthatja a defekttűrő abroncsokat a Ferrari új, 2+2 üléses, 600 lóerős, lenyitható tetejű Ferrari Portofino sportkocsijához. A Potenza S007 defekttűrő abroncsokat a Ferrari maranellói gyárában szerelik a sportautóra 245/35ZRF20 (91Y) és 285/35ZRF20 (100Y) méretben.

TOVÁBB OLVASOM

Közös céget alapított a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Közös céget alapított a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

A 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung megalapította a HDR10+ Technologies, LLC vállalatot, hogy széles körben elérhetővé tegyék a HDR10+ technológiát, amely még jobb képélményt biztosít a nézőknek.

TOVÁBB OLVASOM

25 éves a Kiskegyed Konyhája

25 éves a Kiskegyed Konyhája

Huszonöt évvel ezelőtt, 1993 júniusában egy nyári kiadvánnyal jelent meg először a Kiskegyed Konyhája. Történt ez bő egy évvel azután, hogy anyalapja, a Kiskegyed berobbant a hazai magazinpiacra. A lapcsalád második tagja gyorsan beköltözött az olvasók konyhájába, igazi társ lett a főzésben, sikere pedig máig kitart: a Nemzeti Olvasottsági Kutatás adatai alapján a Kiskegyed Konyhája a legolvasottabb gasztro-magazin volt az elmúlt évben.

TOVÁBB OLVASOM

Az ALDI-nál is kezdődik a fesztiválszezon

Az ALDI-nál is kezdődik a fesztiválszezon

Harmadik éve találkozhatnak a fesztiválozók ideiglenes ALDI-üzletekkel Magyarországon. Idén két ALDI pop-up üzlet és három ALDI GrillTerasz várja a zenei fesztiválok résztvevőit.

TOVÁBB OLVASOM

Mi van a Te Focus-odban?

Mi van a Te Focus-odban?

A Ford hatalmas betű-installációja mesterséges intelligencia (AI) segítségével kommunikál az emberekkel

TOVÁBB OLVASOM

Egyre népszerűbb a Gyerek Sziget

Egyre népszerűbb a Gyerek Sziget

A Generali Gyerek Sziget mára az ország leghosszabb és programkínálatát tekintve a legösszetettebb családi eseménysorozata, aminek megvalósulása a szponzorok jelenlétének köszönhető. A rendezvény népszerűsége folyamatosan nő, immár egy-egy hétvégén több mint 50 ezer látogatója van, szponzori jelenlét pedig olyan kreatív és gazdag program- és szolgáltatáskínálatban jelenik meg, ami nem csak a márkák ismertségét, hanem a fogyasztók márkaelkötelezettségét is növeli.

TOVÁBB OLVASOM