Főoldal / Márkák

Kényelmes sajtok a Medvétől

Az egészségtudatosság mellett az egyik legfontosabbá váló szempont a kényelmes, egyszerű, gyors fogyaszthatóság. Erre épül a Medve Szeletem sajtok bevezető kampánya is, amelyet a Havas Budapest készített. Az elmúlt évek fogyasztói tendenciái világosan megmutatkoznak a piacon: az egészségtudatos táplálkozás került előtérbe és a fogyasztók a praktikus csomagolású sajtokat keresik zömében. A kényelmesen fogyasztható, előrecsomagolt szeletelt […]

Tovább olvasom

Megérkezett az új Emese ásványvíz

Megújult külsővel került az üzletek polcaira az Emese természetes ásványvíz. A mérsékelt ásványianyag-tartalmú és kedvező árú termék széles körben elérhető és elsősorban a családokat célozza. A csomagolásán szereplő kislány figuráját, Emesét egy fiatal magyar illusztrátor álmodta meg. Az új Emese ásványvíz az Auchan, a Spar és Interspar áruházakban és a hazai áruházláncok üzleteiben kapható, az […]

Tovább olvasom

Jönnek a Fanta Instamixek

Ki mondta, hogy az ősszel együtt elkezdődnek a szürke hétköznapok? Idén szeptemberben igazi szín- és ízbombával robban be a Fanta: megérkezett az Instamix három izgalmas változatban, így elkészíthetjük az ízlésünknek megfelelő, egyedi üdítőnket. Csokoládés, kókuszos vagy málnás narancs; idén ezekkel az ízekkel kísérletezhetünk a szeptember közepén érkező Fanta Instamixek jóvoltából. A recept nagyon egyszerű: egy […]

Tovább olvasom

Az adidas a MediaComot választotta stratégiai médiaügynökségi partnerének

A adidas történetében először konszolidálta globális médiamegbízását. A cég a MediaComot választotta partnerének 2020-tól életbe lépő „Creating the New” nevet viselő stratégiája megvalósításához. Az ügynökség 2018 szeptemberétől dolgozik együtt a hirdetővel. A MediaCom nem kizárólag hagyományos médiatervezési és -vásárlási szolgáltatásokat nyújt az adidas és a Reebok márkák számára, hanem integrált médiatanácsadást is végez, emellett a fogyasztói […]

Tovább olvasom

Új italkülönlegesség a Zwacktól

Több évnyi termékfejlesztés után mutatta be a Zwack legújabb italkülönlegességét, a Kalumba Madagascar Spiced Gint. A komplex fűszerességet és a citrusos frissességet ötvöző gyógy- és fűszernövény italt a Kecskeméti Zwack Pálinka Manufaktúrában gyártják tölgyfahordókban, aszalt fügén hónapokon át érlelve. A most bemutatott különleges zamatú, borókapárlattal készült ital a világon elsők közt feljegyzett gyógynövényről, a kalumbagyökérről […]

Tovább olvasom

Új néven folytatja működését a Pannontej Zrt.

A Pannontej Zrt. Savencia Fromage & Dairy Magyarország Zrt. néven folytatja működését. A névváltozás egy hosszabb folyamat lezárása, amelynek első lépése a francia családi tulajdonban lévő anyavállalat 2015-ös névváltása volt. A hazai vállalat működése semmilyen formában nem változik. A Savencia Fromage & Dairy Magyarország Zrt. nevet hivatalosan 2018. 10. 01-én jegyzik be, a névváltozás ekkortól […]

Tovább olvasom

Ambiciózus Henkel-célok a fenntartható csomagolás terén

A jelenlegi erőfeszítésekre és a fenntartható csomagolás terén elért előrehaladásra építve a Henkel tovább fokozza elkötelezettségét a körforgásos gazdaság további előmozdítása mellett: A vállalat kibővített stratégiai keretbe ágyazott további célokat tűzött ki maga elé. 2025-ig a Henkel által használt csomagolóanyagok 100 százaléka újrahasznosítható, újrahasználható vagy komposztálható lesz*. Ugyanezen idő alatt a Henkel 35 százalékban újrahasznosított […]

Tovább olvasom

Sikeresen zárult a Theodora nyári promóciós kampánya

Nem csak egészséges felfrissülésben, de értékes nyereményekben is részesülhettek azok, akik a Theodorát választották és részt vettek a márka nyári promóciós kampányában. Két hónap alatt több mint 624 ezer kupakkódot töltöttek fel a fogyasztók, akik között napi és heti nyereményeket is sorsoltak, a fődíj pedig egy zéró károsanyag-kibocsátású elektromos autó volt. A június 1-től július […]

Tovább olvasom

Fenntartható kollekcióval jön a Springfield

Idén ősszel megérkezik a Springfield első fenntartható eljárásokkal készült kollekciója, a R[ECO]NSIDER. A kényelmes viseletről ismert divatmárka legújabb darabjai augusztus végétől elérhetőek Magyarországon. A spanyol divatmárka legújabb kampányával a fenntartható fejlődés elősegítését tűzte ki célul. A R[ECO]NSIDER projekt két konkrét kezdeményezéssel indul el: az organikus anyaghasználattal és a farmerek készítésekor használt speciális technológiák bevezetésével. A […]

Tovább olvasom

Teenboss, Z-generációs platform az ÉVA magazintól

Az ÉVA brand új platformmal nyit a fiatalabb generációk felé. A Teenboss elnevezésű mellékletében és social felületein, valamint a www.teenboss.hu weboldalon a Z generáció tehetséges fiataljai mondják el véleményüket a minket körülvevő világról. „ Kiengedtük a szellemet a palackból. Pontosabban szellemkéket szabadítottunk ki abból a jelképes palackból, amelybe az oktatási rendszer, gyakran a szülők is […]

Tovább olvasom