Márkák

A MINI hazai márkanagykövetei 2017-ben

A MINI hazai márkanagykövetei 2017-ben

Idén első prémium kompakt szabadidő-autójával további célcsoportok felé szeretne nyitni a MINI.

TOVÁBB OLVASOM

Streetwear-együttműködésben a Louis Vuitton

Streetwear-együttműködésben a Louis Vuitton

A francia luxus-divatház a meghatározó New York-i Supreme márkával közös minikollekciót mutat be.

TOVÁBB OLVASOM

Újabb sztár saját BioTechUSA termékvonallal

Újabb sztár saját BioTechUSA termékvonallal

A táplálék-kiegészítőket gyártó és forgalmazó vállalat Hosszú Katinka után Ulisses-szel, a mai generáció első számú fitnesz ikonjával „fuzionált”.

TOVÁBB OLVASOM

Az American Apparel bukása

Az American Apparel bukása

A kétezres évek elején igen népszerű, sajátos üzleti modellt követő – és olykor botrányoktól övezett – márkát felvásárolták.

TOVÁBB OLVASOM

Nézőrekord a Katonában

Nézőrekord a Katonában

A tavalyi 122 ezres nézőszám az elmúlt öt évben 50 százalékos, de 2015-höz képest is közel 10 százalékos növekedést jelez.

TOVÁBB OLVASOM

A UPS felvásárolja a brit Freightexet

A UPS felvásárolja a brit Freightexet

Az akvizíció révén a UPS belép az Európában is egyre növekvő közvetített közúti 3PL (third party logistics) szállítmányozási piacra.

TOVÁBB OLVASOM

Külföldi befektető a Szigetben

Külföldi befektető a Szigetben

A Providence Equity Partners globális tőkealap stratégiai befektetése a Sziget fesztiváljainak fejlesztését támogatja.

TOVÁBB OLVASOM

Eladták az Invitel-csoportot

Eladták az Invitel-csoportot

A többségi tulajdonos Matel B.V. adásvételi szerződést kötött a China-CEE Fund-dal.

TOVÁBB OLVASOM

Új reklámfilmekkel indítja az évet a Medve sajt

Új reklámfilmekkel indítja az évet a Medve sajt

A Havas Budapest három új reklámfilmet készített a Pannontej Zrt. Medve sajtmárkájának, és ezzel debütál a márka megújult pozicionálása is.

TOVÁBB OLVASOM

Bevásárlóközpontok újgenerációs stratégiával

Bevásárlóközpontok újgenerációs stratégiával

A két budapesti és négy vidéki bevásárlóközpontot irányító Klépierre Magyarország újszerű stratégiájának köszönhetően jó eredményekkel zárta 2016-ot.

TOVÁBB OLVASOM