Márkák

TOMS a pandákért

TOMS a pandákért

A társadalmi felelősségvállalásáról ismert cipőmárka új kollekciójával az óriáspandák védelmét támogatja.

TOVÁBB OLVASOM

Továbbra is a Network 360 segíti a Pfizert

Továbbra is a Network 360 segíti a Pfizert

2017 végéig a reklámügynökség látja el a gyógyszergyártó magyarországi PR- és kommunikációs feladatait.

TOVÁBB OLVASOM

Új gyógynövénylikőrt fejlesztett a Zwack

Új gyógynövénylikőrt fejlesztett a Zwack

A szuperprémium Unicum Riserva nyár elejétől lesz kapható az üzletekben.

TOVÁBB OLVASOM

Jön a Soproni Óvatos Duhaj

Jön a Soproni Óvatos Duhaj

Felsőerjesztésű ale sörrel szélesíti szortimentjét a Soproni.

TOVÁBB OLVASOM

Hello Eventként folytatja a Confhotel Event

Hello Eventként folytatja a Confhotel Event

Megváltozott tulajdonosi struktúrával, új névvel és arculattal, kibővült szolgáltatásokkal működik tovább az ügynökség.

TOVÁBB OLVASOM

Partneri megállapodást kötött BWT és a Sahara Force India

Partneri megállapodást kötött BWT és a Sahara Force India

A BWT víztechnológiai vállalat új külsőt kölcsönzött a Sahara Force India csapatának.

TOVÁBB OLVASOM

Rekorderedménnyel zárta 2016-ot a Generali

Rekorderedménnyel zárta 2016-ot a Generali

A nemzetközi Generali-csoport működési eredménye meghaladta a 4,8 milliárd eurót.

TOVÁBB OLVASOM

A Burger King az Év Hirdetője

A Burger King az Év Hirdetője

A 2017-es Cannes Lions-on a gyorsétteremlánc kapja meg az elismerést.

TOVÁBB OLVASOM

Garfield visszatért Magyarországra

Garfield visszatért Magyarországra

A SPAR legújabb, 8. Garfield matricagyűjtő albuma ezúttal a világ megoldatlan rejtélyeit, a világűrt és a természet misztikus oldalát mutatja be.

TOVÁBB OLVASOM

Forradalmi smartok

Forradalmi smartok

Március 15-én ötödik alkalommal rendezték meg a Red Bull Pilvakert, melyhez idén a smart is csatlakozott.

TOVÁBB OLVASOM