Márkák

Visszatér az ikonikus adidas Predator

Visszatér az ikonikus adidas Predator

Bemutatták az adidas legújabb futballcipő kollekciójának első darabját, amely az ikonikus Predator modell 2018-as változata.

TOVÁBB OLVASOM

Az Opel/Vauxhall a MediaCom-ot választotta

Az Opel/Vauxhall a MediaCom-ot választotta

Az Opel/Vauxhall a 2018-as év elején médiaügynökséget vált, január 1-től a MediaCom lesz felelős a cég kommunikációs stratégiájáért.

TOVÁBB OLVASOM

Dívák és Fűszerek – koncertsorozat a Zwacknál

Dívák és Fűszerek – koncertsorozat a Zwacknál

A Zwack Múzeum és Látogatóközpont szervezésében november 23-án induló Dívák és Fűszerek koncertsorozaton a művészet mellett az aromáké a főszerep.

TOVÁBB OLVASOM

A 100 legértékesebb amerikai márka

A 100 legértékesebb amerikai márka

A WPP és a Kantar Millward Brown ismét összeállította a legértékesebb amerikai márkák rangsorát.

TOVÁBB OLVASOM

Limitált kiadású whiskey a Jack Daniel’s-től

Limitált kiadású whiskey a Jack Daniel’s-től

125 évvel ezelőtt nyitotta meg Amerika egyik ikonikussá vált bárját, a lynchburgi Red Dogot a legendás lepárló mester, Jack Daniel.

TOVÁBB OLVASOM

A Sudocrem keresi az Év Kisgyermeknevelőjét

A Sudocrem keresi az Év Kisgyermeknevelőjét

A Sudocrem és a Bölcsődei Dolgozók Demokratikus Szakszervezete most szeretné felhívni a figyelmet a bölcsődei kisgyermeknevelők áldozatos munkájára.

TOVÁBB OLVASOM

Vegyesvalóság-élményt kínál a BMW és a Microsoft

Vegyesvalóság-élményt kínál a BMW és a Microsoft

A BMW X2 „Be the one who dares” kampánya a fizikai valóságot és a digitális tartalmat ötvözi a Microsoft HoloLens segítségével.

TOVÁBB OLVASOM

Itt a verses cipő

Itt a verses cipő

Exkluzív együttműködés útján született meg a világhírű német költő előtt tisztelgő Saucony x Afew Shadow Master 5000 „Goethe”.

TOVÁBB OLVASOM

Apple Watch óraszíjak a TOMS-tól

Apple Watch óraszíjak a TOMS-tól

Az óraszíjak vásárlói - a márka filozófiájával összhangban – afrikai rászorulók biztonságos áramellátásához járulnak hozzá.

TOVÁBB OLVASOM

Golden Drumot nyert a Vodafone társadalmi célú kampánya

Golden Drumot nyert a Vodafone társadalmi célú kampánya

A „Meddig mehet?” kampányhoz készült kisfilm aranyat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámszakmai verseny film kategóriájában.

TOVÁBB OLVASOM