Márkák

Tovább építi a kínai piacot a Škoda

Tovább építi a kínai piacot a Škoda

Legfontosabb piacán tíz év alatt több mint kétmillió járművet értékesített a cseh márka, amely tavaly 317.100 darabbal rekordévet zárt.

TOVÁBB OLVASOM

Elindult a használt videojátékok piactere

Elindult a használt videojátékok piactere

Egy magyar startup hozta létre a használt videojátékok adás-vételére és cseréjére biztonságos kereteket kínáló Swappygame nevű online piacteret.

TOVÁBB OLVASOM

Átalakítja hazai éttermeit a McDonald’s

Átalakítja hazai éttermeit a McDonald’s

Már idén megnyílnak az első „Experience of the Future”, azaz a jövő élményét nyújtó éttermek.

TOVÁBB OLVASOM

Változik a Coca-Cola zero

Változik a Coca-Cola zero

Több mint 10 év után változik a Coca-Cola zero íze, hogy jobban hasonlítson az eredeti Coke-hoz. Az összetevők változatlanok.

TOVÁBB OLVASOM

Átfogó Galaxy márkakampányt indít a Samsung

Átfogó Galaxy márkakampányt indít a Samsung

A Galaxy S8 telefon március végi bemutatását követően a Samsung marketingpartnereivel közösen indította el integrált termék- és márkakampányát.

TOVÁBB OLVASOM

Újabb rekordok az LVMH-nál

Újabb rekordok az LVMH-nál

A luxuskonglomerátum valamennyi piaca és üzletága jól teljesített 2016-ban. A jövőben a fenntarthatóságra még nagyobb hangsúlyt fektetnek.

TOVÁBB OLVASOM

Két új Mizo-megbízáson dolgozik a neo

Két új Mizo-megbízáson dolgozik a neo

Új termék bevezetését és bejáratott márka ismertségépítését támogatja az interaktív ügynökség.

TOVÁBB OLVASOM

Új szépségápolási márka az Auchannál

Új szépségápolási márka az Auchannál

Az ismert, vezető márkáknál jóval olcsóbb, de minőségi Cosmia illatszermárka kizárólag az Auchan áruházakban kapható.

TOVÁBB OLVASOM

Új ásványvízmárka a hazai piacon

Új ásványvízmárka a hazai piacon

Új, magas magnéziumtartalmú, természetes ásványvíz forgalmazását kezdte meg idén a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

TOVÁBB OLVASOM

Mihalik Enikő és Freddie a Coca-Cola új arcai

Mihalik Enikő és Freddie a Coca-Cola új arcai

A modell és az énekes külön-külön képeken szerepelnek majd, mindketten a cukormentes Coca-Cola zero társaságában.

TOVÁBB OLVASOM