Márkaépítés 2018

2018. május 30. 1013 Budapest, Krisztina krt 55.

Márkastratégiák

A Márkaépítés 2018 konferencia központi témája a stratégiaalkotás. Hogyan lesz a cégstratégiából, termékstratégiából, piaci stratégiából  márkastratégia, és abból marketingkommunikációs stratégia? Milyen alapokra épülnek a sikeres márkastratégiák? Mitől és meddig működnek? Mit tehetünk váratlan krízisek ellen? Kik ma a legsikeresebb stratégiaépítők, és mit tanulhatunk tőlük? A főterem mellett két szekció: Sportmarketing és Városmarketing.

A regisztráció a konferencia előtti napon délben lezárul, elővételes jegy vásárlására már nincs lehetőség. A konferencia napján a helyszínen készpénzes jegyvásárlási lehetőséget biztosítunk, 39.000 Ft + áfa áron (áfával bruttó 49.530 Ft)


Programok Letöltöm PDF-ben

09:30-09:32 Előadás
Megnyitó Előadó: Szakács László (Grabowski Digital Kft.)

Márkastratégiák

09:32-09:55 Előadás
Utak a vevők fejébe Előadó: Purebl György dr. (Semmelweis Egyetem)

Kinek hiszünk és miért? Miért és miként fogadják el a márkánkat megbízhatónak? Milyen hibákat szoktunk elkövetni a kommunikációban, és hogyan kerülhetjük el ezeket? A hiteles márka fogalma a pszichiáter értelmezésében.

09:55-10:10 Előadás
Stratégiák hierarchiája – nem csak ügynökségi szemmel Előadó: Kun Miklós (Mediacom Magyarország Kft.)

Ha sokat ismétlünk egy szót, az kiüresedik. A „stratégia” is ennek esett áldozatul. Számos nézeteltérés ennek a definiálatlan állapotnak köszönhető. Megpróbálunk rendet tenni ebben.

10:10-10:25 Előadás
Marketing a stratégiák tengerében - merre és hogyan hajózzunk? Előadó: Piskóti István (Miskolci Egyetem, Marketing és Turizmus Intézet)

A marketing elmélete és gyakorlata egyaránt ellentmondásosan értelmezi, s leginkább leegyszerűsíti, beszűkíti a marketing stratégiai szerepét a cégek hosszabb távú gondolkodásának, cselekvéseinek tervezésében. A sikeres megoldások, s a hibás gyakorlat példái alapján az előadás felvázol egy olyan logikai, cselekvési modellt, mely integráltan képes biztosítani a vállalati stratégiák rendszerében a marketing - versenyelőnyt, piaci sikert meghatározó, támogató - szerepét.

10:25-10:40 Előadás
Ez ... mi ez, vagy megy valahová? Előadó: Simon Attila (Brand Bar)

Hogyan fordíthatók le a márkapozícionálási modellek a vizualitás nyelvére? A Krea Kortárs Művészeti Iskola Brand Designer szakos hallgatói és a Brand Bar Communications közös kísérleti projektjének eredményeiről.

10:40-11:00 Előadás
Okosodó márkák Előadó: Dobó Mátyás

Smart megoldások, mobil, mesterséges intelligencia ...

11:00-11:15 Előadás
Szószólók, evangelisták, márkanagykövetek Előadó: Pécsi Ferenc (Contentplus)

Az emberek jobban hisznek társaiknak, mint a cégvezetőknek, vagy a hivatalos, üzleti kommunikátoroknak. Érdemes tehát "kiszervezni", a cégen kívüli emberek szájába adni a márkához tartozó üzeneteket. A nagy kérdés az, hogyan tartható meg egyszerre a megnövekedett elérés, a szakszerűség és a hitelesség.

11:15-11:30 Előadás
Márkagyógyászat Előadó: Bőhm Kornél (Spindoc Kommunikációs Hálózat)

A kríziskommunikáció helye a márkastratégiában. Kockázati tényezők a brandépítésben és a hírnévvédelem során.

11:30-12:00 Előadás
Marketing Mood Barometer Előadó: Géczi Tamás (Inspira Research), Melles Katalin (Inspira Research)

Idén is belenéztünk a marketingesek fejébe

12:00-13:30 Ebédszünet
Ebédszünet