Márkaépítés 2015

2015. május 28. Budapest, Larus rendezvényközpont

Márkamenedzsment válság után

Amire 2009 óta minden évben vártunk, elérkezni látszik: a gazdaság növekedni kezdett és a fogyasztás is lassú emelkedésnek indult. A válság előtti világ már nem tér vissza, de új lehetőségek nyílnak a marketing előtt is. Az idei Márkaépítés konferencia a megváltozott környezetet és a növekedés új forrásait járja körül.

 


Programok Letöltöm PDF-ben

09:00-09:15 Előadás
Bevezető gondolatok Előadó: Géczi Tamás (Inspira Research)
09:15-09:40 Előadás
Kiút a depresszióból Előadó: Purebl György dr. (Semmelweis Egyetem)

A gazdasági válság kapcsán a stressz és a depresszió fogalmai is eszünkbe jutnak. Egyrészt azért, mert a válságot elszenvedő emberek maguk is stresszben élnek, és a stressz könnyen vezet depresszióhoz. Másrészt a válságot is értelmezhetjük úgy, mint a gazdaság egészségtelen, depressziós állapotát. Orvos-pszichiáter-stresszkutató előadónk segít megérteni a depresszióból való kiút folyamatát.

09:40-10:00 Előadás
Magyarország, mint turisztikai desztináció márkázása Előadó: Maráczi Gábor (Magyar Turizmus Zrt.)

Magyarország, mint turisztikai desztináció, márka koncepciója és az alkalmazás gyakorlata. Imázsépítés együttműködésben.

10:00-10:20 Előadás
Lehet-e sikeres a marketingstratégia gazdasági válság idején? Előadó: Kolos Krisztina Dr. (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing és Média Int)

Az előadás nemzetközi kutatási eredmények és példák alapján mutatja be, hogy  az árcsökkentés és a büdzsé visszafogásán túl vagy éppen ahelyett  milyen eszközöket használhatnak a vállalatok a sikeres marketingstratégia érdekében a recesszió időszakában. A kutatási eredmények szerint azok a vállalatok, amelyek proaktív módon közelítenek a válsághoz, versenyelőnnyel rendelkeznek a válságot követő időszakban.

10:20-10:40 Előadás (idegennyelvű)
STRONG BRANDS – How those are built? – Global and regional comparison with a glance to Hungary and Czech Republic Előadó: Petra Prusova (Millward Brown Central Europe)
Letölthető prezentáció - All you want to know about successful brands

Petra Prusova a  Millward Brown közép-kelet-európai szervezetének a vezetője. 1999 óta vezeti a cseh irodát, 2002 óta vannak regionális vezetői feladatai. Cseh és magyar márkákkal kapcsolatban fog insightokat megosztani, elmondja, hogy melyek a legfontosabb szempontok a márkák értékelésekor, regionális különbségeket fog bemutatni.

10:40-11:00 Előadás
A fogyasztók új generációja Előadó: Székely Levente (Kutatópont)

Mit tudhatunk a fiatal fogyasztókról, hogyan nyerhetik meg őket a márkák?

11:00-11:20 Előadás
A bizalom szerepe a márkabevonódás kialakításában Előadó: Gál Sarolta (Young and Rubicam)

A Y&R Brand Asset Valuator kutatás alapján.

11:20-11:40 Előadás
Érték-alapú marketing vs. növekedési potenciál Előadó: Kun Miklós (Mediacom Magyarország Kft.)

Valami van a levegőben. Bizonyos márkák vagy hirdetők egyre többször (vissza)nyúlnak univerzális alapértékeinkhez. Persze ez is “csak reklám”, de van itt egy spirituális melléktermék, amelyre sokan vevők. Mennyien?

11:40-12:00 Előadás
A városmarketing kutatás eredményei Előadó: Kurucz Imre (NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft.)

A konferenciára készült exkluzív NRC-felmérés eredményeinek prezentációja.