Nyomtatási megoldások egy luxusmárka népszerűsítésére

Nyomtatási megoldások egy luxusmárka népszerűsítésére
A Canon Europe a svájci Hunkeler Innovationdays 2017 nyomdaipari kiállításon mutatja be, hogy hogyan támogatják a vállat termékei és megoldásai egy többcsatornás, teljesen személyre szabott, integrált kampány lebonyolítását akár egy luxusmárka esetében is.

A kiállításon egy olyan fiktív kampány elemeit lehet megtekinteni, amelyeket a Canon a Hackett London brit divatmárka vizuális tartalmainak felhasználásával hozott létre. A kampány az Aston Martin és a Hackett alapdarabokból álló, közös „Aston Martin by Hackett” ruhakollekcióját népszerűsíti az Aston Martin DB11 sportautó piaci bevezetéséhez időzítve.

A felhasznált fotókat és videókat Canon EOS fényképezőgépekkel és Cinema EOS kamerákkal rögzítették. A színhelyes nyomatokat a proofokhoz a Canon imagePROGRAF PRO-4000 rendszerrel készítették, A kampány vázát az alábbi négy nyomdatermék képezte:

  • A/5 méretű „look book”, mely divatújságírók figyelmét hívja fel a márkára. Ez a kis könyv egy imagePRESS C10000VP tintasugaras nyomtatóval készült.
  • Ennek a könyvnek az A/3-as méretű VIP változata már keménykötéssel és megszemélyesítve kerül világszerte a Hackett üzleteibe, hogy részletesebben bemutassák benne a kollekciót.
  • A Canon ProStream tekercses tintasugaras nyomtatóit használták egy olyan megszemélyesített, fotókban gazdag direktmarketing levél gyártására, mely az egyes törzsvásárlók saját vásárlási szokásai alapján invitál a bolt vagy az online felület felkeresésére.
  • Végül ezt követi egy teljesen személyre szabott képeslap, amely az Océ VarioPrint i300 vágott lapos nyomtatóval készül.

„Kézzelfogható módon szerettük volna bemutatni, hogyan aknázhatják ki a hirdetők és a nyomdák a napjaink digitális nyomtatási technológiáiban rejlő lehetőségeket. A rendelkezésre álló vásárlói adatok elemzésével és a személyre szabható nyomtatással a márkák megkülönböztethetik magukat, hiszen egyedi, a vásárlási szokásokra válaszoló kampányokat fejleszthetnek ki. Az ilyen szintű célzott megkeresés, mérhetően növeli a válaszadási arányt, illetve ösztönzi a vásárlókat az üzletek, illetve online felületek felkeresésére” – nyilatkozta Peter Wolff, a Canon Europe kereskedelmi nyomtatásért felelős csoportjának igazgatója, hozzátéve, hogy „az inkjet technológia ma már az exkluzív termékeket gyártó, a kiváló minőségre különösen érzékeny világmárkáknak is egy vonzó megoldás termékeik népszerűsítésére”.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!