Küzdenek a CMO-k a fogyasztói élménnyel

Küzdenek a CMO-k a fogyasztói élménnyel
A csúcsvezetés szerint prioritás a fogyasztói élmény, a marketingvezetők azonban egyelőre nem találnak fogást rajta.

A Gartner és a CMO Club által marketingvezetők körében folytatott felmérésben a megkérdezettek 46 százaléka állította, hogy „a fogyasztói élmény fokozása minden érintkezési ponton, a különböző osztályok bevonásával” a három leginkább megerősödő elvárás között szerepelt, melyet a csúcsvezetés irányukban támasztott.

Ezzel szemben, amikor a tényleges előrelépésről volt szó, a fogyasztói élmény az utolsó helyre került. Mindössze a CMO-k 6 százaléka állította, hogy prioritást élvezett volna ez a terület 2014 során - írja az AdAge. Laura McLellan, a Gartner alelnöke és a jelentés szerzője szerint ennek oka egyrészt a kérdés újdonságfaktora és komplexitása, másrészt a marketingigazgatók szervezeten belüli hatalma - vagy annak hiánya - is. Ugyanakkor a feladat egyúttal lehetőséget is jelent a CMO-k számára, hogy befolyásukat növeljék – állítja McLellan.

(Forrás: Advertising Age, CMO.com/WARC)


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!