Kik a Milliárdosok Klubjának tagjai?

Kik a Milliárdosok Klubjának tagjai?
Nyilvánosságra hozták a három sikeres cégvezető nevét, akik a IV. Magyar Marketing Fesztivál keretében beszélgetnek majd fejlődésről, cégvezetésről és sikerről.

Miklovicz Norbert főszervező a Márkamonitornak adott interjúban is beszélt arról, hogy az idei Magyar Marketing Fesztivál egyik újdonsága – összhangban a közönség érdeklődésével – a milliárdos cégvezetők részvételével tartott kerekasztal-beszélgetés az ASUS Zennovation támogatásával.

A beszélgetés résztvevői a következők lesznek:

  • Biros Levente1997 februárjában alapította családi vállalkozásként az Online Márkaboltokat. Bevallása szerint egyszer közel járt a csődhöz mire rájött, nem csak a cégében, hanem a cégén is kell, hogy dolgozzon. Ennek keretében többek közt igazgatók bevonásával tette irányíthatóvá a céget. Idei árbevételük 2.3 milliárd Ft -ra várható, és most még egy nagy dobásra készül. Egy, az onlineMárkaboltban már jól bevált, növekedésüket folyamatosan biztosító marketing eszközről van szó, amely más webáruházak számára való ingyenes használatba adásával forradalmasítani kívánja a magyar kkv-k közötti együttműködést.
  • Szabó András a GPS-es nyomkövetéssel foglalkozó iData Kft. egyik alapító tulajdonosa. 2015-ös árbevételük 1.1 milliárd Ft. Az elismert vállalkozás stratégiai igazgatójaként a cég üzleti stratégiájának menedzselése mellett feladata a Business Intelligence fókusz kialakítása. Munkája mellett a Budapesti Műszaki Egyetemen oktat. Az iData Kft. terméke az iTrack GPS Nyomkövető Rendszer, melyet több mint 2000 cég mintegy 20 ezer gépjárművében használnak. A folyamatos és stabil növekedés többek között az ügyfélközpontú és prémium minőségű termékfejlesztésnek köszönhető, mely az iData Kft. 11 éves sikertörténetének az alapja. Szabó András 2015-ben elnyerte az Év Fiatal Vezetője díjat, az iData pedig többek között Üzleti Etikai Díjjal, Az év intelligens vállalata elismeréssel, a Magyar Marketing Szövetség kitüntetésével, a Telekom Üzleti Appok versenyének különdíjával büszkélkedik. A vállalat egymást követő három évben is a Deloitte Technology Fast 50 listáján szerepelt és olyan nemzetközi díjakat is kapott, mint a Red Herring Európa Top 100 cége elismerés, vagy a SAP Quality Awards Silver díja.
  • Elek Márton a 2010-ben induló szentendrei Borháló borkereskedés társtulajdonosa, aki a folyóborkereskedés megreformálásával és a marketing tudatos használatával 5 év alatt 50 egységből álló franchise rendszerben működő cégcsoportot épített társaival. A mostanra 1 milliárdos árbevételű csoport idén 30%-kal tervezi bővíteni egységeinek számát és meg fog jelenni legalább egy külföldi piacon. Mindezt azután, hogy 2015-ben majdnem bedőlt a cég. Előző vállalkozása a Geppetto belsőépítész iroda, melyet szintén elsők között tart nyílván saját területén a szakma. A közös bennük az, hogy első a vevői élmény biztosítása, a személyesség, közösség építés és az élet élvezetének elérhetővé tétele szélesebb csoportok számára. Ezt a szemléletet jutalmazta 2016-ban az év kereskedője díj odaítélésével a MasterCard ügyfélélmény kategóriában, vagy 2015-ben és 2014-ben a Franchise Szövetség innovációs díjával.

Milliárdosok Klubja 2017. január 26-án, a IV: Magyar Marketing Fesztiválon! Részletes program és jelentkezés itt.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!