Frito-Lay tippek a mobilmarketinghez

Frito-Lay tippek a mobilmarketinghez
A tartalomfogyasztási alkalmakhoz és a csapongó figyelemhez is alkalmazkodnia kell a mobil kommunikációnak.

A PepsiCo-hoz tartozó snackmárka portfólióstratégiai és elemzési igazgatója, Atin Kulkarni szerint a mobil tartalomfogyasztás legfontosabb tulajdonsága, hogy – szemben a hagyományos médiumokkal, mint a televízió vagy a magazinok – nem lineáris, hanem a felhasználók ide-oda ugrálnak. Épp ezért meg kell érteni, hogy az adott információt hol, hogyan és milyen környezetben fogyasztják.

A mobil esetében a vizualitás is nagyon fontos. Ugyan a Facebookon vagy az Instagramon a szöveg továbbra is erőteljes hatást gyakorolhat, egy jó képi anyag – legyen az fotó, videó vagy animáció – sokkal gyorsabban megragadja a figyelmet.

A marketingesek feladatát az sem egyszerűsíti, hogy a mobileszközöket nagyon különböző helyzetekben és elvárásokkal használják: teljesen másra számít valaki, aki egy közösségi hálózaton böngész, mint aki épp egy élő sportesemény közvetítését nézi. A fiatal, a mobilt elsődleges képernyőként használó fogyasztók eléréséhez azonban meg kell érteni ezeket a helyzeteket és elvárásokat is, hogy hatékony offline-digitális integrált kampányokat alakíthassunk ki.

(Forrás: Warc)


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!