A marketing „szép új világa”

A marketing „szép új világa”
Az Ipsos Connect szerint a média, a reklám és a technológia egyre inkább összefonódik – ez a MAdTech.

Sherrill Mane, a kutatócég stratégiai vezetője egy 300 ügyféloldali és ügynökségi szakember, valamint 22 iparági véleményvezér megkérdezésével készült kutatás eredményeit ismertetve mutatott rá, hogy a válaszadók szerint egyre kevésbé létezik „tisztán rekámozás” vagy „tisztán média”. Egyik sem létezhet önállóan, a kettő közötti összekötő kapocs pedig a technológiai fejlődés.

Ennek bizonyítékai ma már szinte minden otthonban, utcán és bevásárlóközpontban láthatóak – legalábbis az Egyesült Államokban. A korábbi szekvenciális marketinget – amikor a márka üzenetét a nagy ötletbe csomagolva egyirányban sugározta az analóg tömegmédia – felváltotta a szimultán marketing. Az egységes koncepcióba illeszkedő önálló történetelemeket ma már különböző – gyakran digitális – csatornák közvetítik a fogyasztó felé, sokszor akár egymással párhuzamosan.

(Forrás: Warc, fotó: Ipsos)

Címkék:ipsos

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!