A jó nyomtatott reklám kritériumai

A jó nyomtatott reklám kritériumai
A Gunn Report 13 jól működő formátumot azonosított az elmúlt másfél évtized terméséből, információnyújtástól történetmesélésig.

A nyomtatott reklámok hatásosak. Ezt az álláspontot támogatja a Gunn Report is, mely legújabb, „The Power of Print” című tanulmányában a világ legtöbbször kitüntetett print, illetve kültéri kampányait elemzi, valamint 13 alapvető tematikus formátumot azonosít.

A Gunn Report archívuma segítségével összesen 1028 darab, 1999 és 2013 között díjazott munkát osztályozott. A 13 megkülönböztetett formátumot 140 nemzetközi példával illusztrálja és támasztja alá az elemzés, melynek nem titkolt célja az is, hogy az időhiánnyal küzdő ügynökségektől részben átvegye az újoncok szakmai oktatásának szerepét.

A 13 téma:

  1. Információ/tények
  2. Új gondolat/insight
  3. Termékdemonstráció
  4. Az igény, probléma bemutatása
  5. Az igény, probléma grafikuson eltúlzott bemutatása
  6. Összehasonlítás
  7. Történetmesélés
  8. A termékelőny grafikusan eltúlzott bemutatása
  9. A termékelőny visszatükrözése életstílus/attitűd/fogyasztói képekkel
  10. Médiumvezérelt ötlet
  11. A termék biztosította grafikai megoldás
  12. Kölcsönvett formátum, paródia
  13. Részvétel, bevonódás

A példák a Gunn Report oldalán láthatóak.

A hírt a Médianéző nemzetközi sajtófigyelő szolgáltatásának köszönhetjük.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!