Inspiráció

Célvezérelt marketing: túl a csúcson?

Célvezérelt marketing: túl a csúcson?

Cannes-ban már kritikus vélemények is elhangzottak a célvezérelt kampányok túlzott térnyerésével szemben.

TOVÁBB OLVASOM

Kínába megy a magyar női startup

Kínába megy a magyar női startup

A Women Startup Competition Europe londoni döntőjében két magyar csapat is szerepelt. A MagikMe és a HeatVentors közül az utóbbi nyert különdíjat.

TOVÁBB OLVASOM

Ötperces novellák a megállókban

Ötperces novellák a megállókban

A JCDecaux Álljon meg egy novellára! nevű irodalmi pályázatának győztes művei Budapest busz- és villamosmegállóiban olvashatók.

TOVÁBB OLVASOM

Magyar Kincsek sorozatot indít a Magyar Termék

Magyar Kincsek sorozatot indít a Magyar Termék

A Magyar Termék tanúsító védjegyrendszert működtető társaság új eseménysorozata kiemelkedő hazai értékeket mutat meg az érdeklődőknek.

TOVÁBB OLVASOM

Kulturálisan beágyazott márkák

Kulturálisan beágyazott márkák

20 éve – Magyarországon 2010 óta – kétéves ciklusokban készítik el a Brandasset Valuator (BAV) kutatást, amely most egy új fejezetéhez érkezett.

TOVÁBB OLVASOM

Még lehet pályázni a DMA Echo Awards-ra

Még lehet pályázni a DMA Echo Awards-ra

A Data & Marketing Association idén is várja a magyar pályázatokat a direkt és adatvezérelt marketingkommunikációs megoldások versenyére.

TOVÁBB OLVASOM

Az évad legjobbjai a színházmarketingben

Az évad legjobbjai a színházmarketingben

Színházat vegyenek! címmel harmadik alkalommal rendezte meg a Magyar Teátrumi Társaság a színházmarketing szakma konferenciáját.

TOVÁBB OLVASOM

A Bayer Hungária is „Megbízható Munkaadó”

A Bayer Hungária is „Megbízható Munkaadó”

A Bayer Hungária Kft. egyike annak a 23 vállalatnak, amely kiérdemelte a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által meghirdetett címet.

TOVÁBB OLVASOM

Reklámkampány politikus módra

Reklámkampány politikus módra

A politika világa rendszeresen merít a vállalkozások bevált marketingmegoldásaiból. De ez visszafelé is működhet.

TOVÁBB OLVASOM

A jelen győztesei: Az új generáció, akikről még kevés szó esett

A jelen győztesei: Az új generáció, akikről még kevés szó esett

Beszélgetés a fiatalokról és tartalomfogyasztási szokásaikról a USP – Unique School Presence – egyik vezetőjével, Bodó Balázzsal. (X)

TOVÁBB OLVASOM