22 rövidlistás pályázat az Amfora Díjon

22 rövidlistás pályázat az Amfora Díjon
A tartalommarketing és a marketingtechnológia stratégiai használatát értékelő Amfora Díjra összesen 26, jellemzően magas színvonalú pályázat érkezett.

Mint kiírók, nem csupán a jelentős pályázói aktivitást vettük örömmel, de azt is, hogy az esettanulmányok roppant széles körből érkeztek: minden kategóriában volt jelentkező, kis- és nagyvállalatok, hazai és külföldi, kereskedő és szolgáltató cégek, B2B és B2C kampányok egyaránt feltűntek a listán. Általánosságban elmondhatjuk, hogy mind a munkák, mind a pályázati anyagok minősége magas színvonalú, alátámasztja azt a kiemelt törekvésünket, hogy jó példákkal szolgálhassunk az iparág egészének.

Az ünnepek alatt a rövidlistára került pályázatokat újabb 2-2 zsűritag értékeli, és – a legmagasabb és legalacsonyabb pontszámok kivonása után – kialakuló végeredményt januárban, egy ünnepélyes díjátadón hozzuk nyilvánosságra.

A shortlistre kategóriánként az alábbi pályázatok kerültek (a cím mellett a beadó céget, ügynökséget tüntettük fel):

Hírlevél és eDM

  • MEC: Magyar Telekom Elderly Care

Közösségimédia-kampányok

  • Crane: MasterCard fesztivál aktivitások 2015
  • Számlázz.hu: Online számlázásról izgalmasan? - Számlázz.hu 'user insight' videó-sorozat
  • Tartalmi projektek támogatása performance megoldásokkal
  • OMD: UPC My Prime
  • MediaCom: Rossmann Webshop Rebranding kampány

Blogok, weboldalak, microsite-ok, appok

  • Budai Egészségközpont Kft.: Útikalauz Anatómiába Edukációs Blog
  • Crane: Magyar Instagram Körkép
  • Origo: Reblog Maraton
  • Origo: Profession.hu Karrier teszt
  • Origo: A Life.hu és a Magne B6 bemutatja: Tudatos Élet Teszt
  • Origo: Vodafone Apple Keynote

Hagyományos médiában megjelenő tartalommarketing kampányok támogatása digitális technológiai eszközökkel

  • Havas Media: OLX bevezető kampány ősz
  • MEC: Magyar Telekom Sharing Economy
  • Experience TEN: SPAR Sorsjegy 6 aktivitás
  • Café: Auchan – Arnold és Oszkár
  • Femina: Nestlé, Teljes élet jó étel
  • Mito: Windows 10 - A nagy frissítés napja

Integrált megoldások

  • Allianz Tudásközpont + Közös jövőnk konferencia
  • Sanofi Aventis: Normaflore Mesedoboz kampány
  • MEC: Nestlé, Teljes élet jó étel
  • OMD: UPC B2B Nagydíj
  • Femina: Jófogás.hu Gardróbmustra

A szakmai zsűri tagjai:

Balaton Anita (Café PR), Boroznaki Gergő (Crane), Csillag Zoltán (Grabowski Digital/Márkamonitor), Damjanovich Nebojsa (Senpai Consulting), Fülöp Zoltán (Hírnévügynökség), Györke Orsolya (Ford Magyarország), Ihász Ingrid (MEC), Lencsés Dávid (Marquard Media), Szakács László (Grabowski Digital), Vihari Balázs (Renault Hungária)

Az Amfora Díj médiatámogatója a Marquard Media.


Barnóth Zoltán

Mcsoport Magyarország

Bene Nikoletta

SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.

Czagler Zsuzsa

Havas Media

Damjanovich Nebojsa

Senpai Consulting

Horváth Gergely

Havas Media

Illyés Márton

Open, Click & Convert

Nika Ágota

sanofi-aventis Zrt.

Németh Károly

Spar Magyarország

Oláh Alexandra

Schibsted Classified Media

Palocsay-Zubor Géza

Schibsted Classified Media Hungary Kft.

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!