Inspiráció

Kulturálisan beágyazott márkák

Kulturálisan beágyazott márkák

20 éve – Magyarországon 2010 óta – kétéves ciklusokban készítik el a Brandasset Valuator (BAV) kutatást, amely most egy új fejezetéhez érkezett.

TOVÁBB OLVASOM

Még lehet pályázni a DMA Echo Awards-ra

Még lehet pályázni a DMA Echo Awards-ra

A Data & Marketing Association idén is várja a magyar pályázatokat a direkt és adatvezérelt marketingkommunikációs megoldások versenyére.

TOVÁBB OLVASOM

Az évad legjobbjai a színházmarketingben

Az évad legjobbjai a színházmarketingben

Színházat vegyenek! címmel harmadik alkalommal rendezte meg a Magyar Teátrumi Társaság a színházmarketing szakma konferenciáját.

TOVÁBB OLVASOM

A Bayer Hungária is „Megbízható Munkaadó”

A Bayer Hungária is „Megbízható Munkaadó”

A Bayer Hungária Kft. egyike annak a 23 vállalatnak, amely kiérdemelte a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által meghirdetett címet.

TOVÁBB OLVASOM

Reklámkampány politikus módra

Reklámkampány politikus módra

A politika világa rendszeresen merít a vállalkozások bevált marketingmegoldásaiból. De ez visszafelé is működhet.

TOVÁBB OLVASOM

A jelen győztesei: Az új generáció, akikről még kevés szó esett

A jelen győztesei: Az új generáció, akikről még kevés szó esett

Beszélgetés a fiatalokról és tartalomfogyasztási szokásaikról a USP – Unique School Presence – egyik vezetőjével, Bodó Balázzsal. (X)

TOVÁBB OLVASOM

Technológiai újdonságok és startupok Cannes-ban

Technológiai újdonságok és startupok Cannes-ban

A Lions Innovation keretében hangfelismerés, robotok, AI, IoT, AR és vegyes valóság-technológiák mutatkoznak be.

TOVÁBB OLVASOM

Még lehet jelentkezni a dm pályázatára

Még lehet jelentkezni a dm pályázatára

2017. május 31-ig lehet jelentkezni a dm Jótettekkel egy jobb világért pályázatára, melyet a vállalat a Magyar Adományozói Fórummal hirdettek meg.

TOVÁBB OLVASOM

Bemutatkoznak a hazai vállalatok legsikeresebb CSR programjai

Bemutatkoznak a hazai vállalatok legsikeresebb CSR programjai

2017. május 24-én, idén másodszor rendezik meg a Magyar Adományozói Fórum Katalizátor Műhelybeszélgetését.

TOVÁBB OLVASOM

Színházi marketingdíj született

Színházi marketingdíj született

A legkreatívabb színházi marketingeszközök megtalálására a Magyar Teátrumi Társaság „Színházat vegyenek!” néven alapított díjat.

TOVÁBB OLVASOM