Inspiráció

A Procter&Gamble tervei 2020-ig

A Procter&Gamble tervei 2020-ig

A vállalat több mint 100 gyára üzemel majd gyártási és ipari hulladék termelése nélkül.

TOVÁBB OLVASOM

Kik a Milliárdosok Klubjának tagjai?

Kik a Milliárdosok Klubjának tagjai?

Nyilvánosságra hozták a három sikeres cégvezető nevét, akik a IV. Magyar Marketing Fesztivál keretében beszélgetnek majd.

TOVÁBB OLVASOM

A digitális fókusz veszélyeztetheti a márkastratégiát

A digitális fókusz veszélyeztetheti a márkastratégiát

Bár a tiszta pozicionálás kiemelten fontos a digitális stratégia sikere szempontjából is, a gyakorlatban az újdonságok elvonják erről a figyelmet.

TOVÁBB OLVASOM

Hogyan alakítsuk a marketing-költségvetést 2017-ben?

Hogyan alakítsuk a marketing-költségvetést 2017-ben?

Miklovicz Norbert kkv-marketing stratéga ezúttal a nemzetközi szakirodalom alapján állította össze javaslatait.

TOVÁBB OLVASOM

A marketing „szép új világa”

A marketing „szép új világa”

Az Ipsos Connect szerint a média, a reklám és a technológia egyre inkább összefonódik – ez a MAdTech.

TOVÁBB OLVASOM

Helly Hansenben a világ körül

Helly Hansenben a világ körül

Thomas Coville világcsúcsot állított fel egyszemélyes, Föld körüli vitorlázásban.

TOVÁBB OLVASOM

„Csak a közönséggel versenyzünk”

„Csak a közönséggel versenyzünk”

Miklovicz Norbert marketing-tanácsadóval, a Magyar Marketing Fesztivál alapítójával a fesztivál hátteréről és tapasztalatairól beszélgettünk.

TOVÁBB OLVASOM

Design thinking: aki kimarad, az lemarad

Design thinking: aki kimarad, az lemarad

Tízből nyolc vállalat nyitott az ún. „design thinking” vagyis a tervezői gondolkodásmód bevezetésére vállalati döntéseiben – állítja a Roland Berger.

TOVÁBB OLVASOM

Tarolt a Telenor a CSR Hungaryn

Tarolt a Telenor a CSR Hungaryn

2016-ban immár 9.alkalommal került meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj.

TOVÁBB OLVASOM

Inspiráció CMO-knak

Inspiráció CMO-knak

Sam Shaw, a Canvas8 kutatási vezetője szerint a célcsoport életének és környezetének mélyebb megértése lehet a kulcsa a sikeres innovációknak.

TOVÁBB OLVASOM