Inspiráció

Telekom-pályázat fenntartható szervezetek számára

Telekom-pályázat fenntartható szervezetek számára

A Magyar Telekom idén is meghirdeti DELFIN Díj pályázatát.

TOVÁBB OLVASOM

Nyomtatási megoldások egy luxusmárka népszerűsítésére

Nyomtatási megoldások egy luxusmárka népszerűsítésére

A Canon esettanulmánya bemutatja egy többcsatornás, teljesen személyre szabott, integrált kampány lebonyolítását egy luxusmárka esetében.

TOVÁBB OLVASOM

Átadták az Év Menedzsere 2016 díjakat

Átadták az Év Menedzsere 2016 díjakat

Az Év Menedzsere címet Váradi J. József, a Wizz Air alapítója és vezérigazgatója, az Év Fiatal Menedzsere címet pedig Árvai Péter kapta.

TOVÁBB OLVASOM

Piaci trendek 2017: az élmény mindent visz

Piaci trendek 2017: az élmény mindent visz

A márkakommunikáció az élményalapú, személyes tapasztalatok létrehozására koncentrál.

TOVÁBB OLVASOM

Húszéves a Republic Group reklámügynökség

Húszéves a Republic Group reklámügynökség

A Republic Group idén a világ legnagyobb, reklámügynökségeket, médiumokat, gyártókat tömörítő szervezetével, a BCMA-val is szövetségre lépett.

TOVÁBB OLVASOM

Marketing- és PR-trendek 2017-re

Marketing- és PR-trendek 2017-re

Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók, és ami marad a PR-ből... – Karvalics Attila jóslatai az idei évre.

TOVÁBB OLVASOM

A Nissan vezet a tartalomban

A Nissan vezet a tartalomban

A márkatulajdonosoknak hosszú feladatlistával kell megbirkózniuk, ha folyamatosan a fogyasztók igényeinek megfelelő tartalmat szeretnének szállítani.

TOVÁBB OLVASOM

Kisebbek is elkezdhetik

Kisebbek is elkezdhetik

A kisvállalatok körében is egyre gyakoribb a márkaépítés, ami ráadásul az egyéb marketingtevékenységeket is segítheti.

TOVÁBB OLVASOM

A Tesco az élelmiszer-pazarlás ellen

A Tesco az élelmiszer-pazarlás ellen

Magyarországon is teszteli „tökéletesen tökéletlen” zöldség-gyümölcs kínálatát az áruházlánc.

TOVÁBB OLVASOM

A Procter&Gamble tervei 2020-ig

A Procter&Gamble tervei 2020-ig

A vállalat több mint 100 gyára üzemel majd gyártási és ipari hulladék termelése nélkül.

TOVÁBB OLVASOM