Találatok a(z) youtube címkére

Újabb márkabiztonsági aggodalmak a YouTube-on

Újabb márkabiztonsági aggodalmak a YouTube-on

A Mars és az Adidas ezúttal pedofilokat vonzó tartalmak miatt vonta vissza hirdetéseit a videómegosztóról.

TOVÁBB OLVASOM

Kulturálisan beágyazott márkák

Kulturálisan beágyazott márkák

20 éve – Magyarországon 2010 óta – kétéves ciklusokban készítik el a Brandasset Valuator (BAV) kutatást, amely most egy új fejezetéhez érkezett.

TOVÁBB OLVASOM

A tech-márkák dominálnak 2017-ben

A tech-márkák dominálnak 2017-ben

A WPP és a Kantar Millward Brown 12. alkalommal állította össze a legértékesebb márkák listáját.

TOVÁBB OLVASOM

Eladásokban mérhető a Converse natív kampányának sikere

Eladásokban mérhető a Converse natív kampányának sikere

A Converse tavaszi natív kampánya során az egyik legnépszerűbb magyar YouTube csatornán futó websorozatban tűnik fel a márka.

TOVÁBB OLVASOM

A jelen győztesei: Az új generáció, akikről még kevés szó esett

A jelen győztesei: Az új generáció, akikről még kevés szó esett

Beszélgetés a fiatalokról és tartalomfogyasztási szokásaikról a USP – Unique School Presence – egyik vezetőjével, Bodó Balázzsal. (X)

TOVÁBB OLVASOM