Új stratégiai kreatív ügynökséget választott az Erste Bank

Új stratégiai kreatív ügynökséget választott az Erste Bank

A Cluso erősítheti tovább az Erste Bank Higgy Magadban márkakoncepcióját 2018 elejétől. Az ügynökség a pénzintézet vezetését széles kreatív platformjával győzte meg.

TOVÁBB OLVASOM

Új kreatív ügynökséggel dolgozik a Telenor

Új kreatív ügynökséggel dolgozik a Telenor

Rendhagyó tenderen, hónapokon át tartó kiválasztási folyamat végén a Telenor az Artificial Groupban találta meg azt a friss gondolkodású, energikus ügynökséget, akikkel saját fejlesztésű, innovatív kampányokat tudnak megvalósítani.

TOVÁBB OLVASOM

Itt az Effie rövidlistája

Itt az Effie rövidlistája

A nehezebb és összetettebb feladat ellenére, a szervezők várakozásainál jóval több nevezés érkezett be az idei hatékonysági versenyre.

TOVÁBB OLVASOM

Könyvet ad ki a Xerox

Könyvet ad ki a Xerox

Set The Page Free elnevezéssel útjára indított programjuk 14 ünnepelt, díjnyertes író és kreatív szakember együttműködésével valósul meg.

TOVÁBB OLVASOM

Kulturálisan beágyazott márkák

Kulturálisan beágyazott márkák

20 éve – Magyarországon 2010 óta – kétéves ciklusokban készítik el a Brandasset Valuator (BAV) kutatást, amely most egy új fejezetéhez érkezett.

TOVÁBB OLVASOM