Találatok a(z) volkswagen címkére

Új kommunikációs vezető a Škoda élén

Új kommunikációs vezető a Škoda élén

Április 1-től Jens Katemann vezeti az autógyártó kommunikációs tevékenységét.

TOVÁBB OLVASOM

Sztárok, lecsúszók és nagy fordítók

Sztárok, lecsúszók és nagy fordítók

Az Interbrand legértékesebb globális márkákat tartalmazó 2016-os rangsora földrengésszerű változásokat nem tükröz, de izgalmas jelenségekre rávilágít.

TOVÁBB OLVASOM

25 éves a Škoda-Volkswagen partnerség

25 éves a Škoda-Volkswagen partnerség

Az elmúlt negyedszázadban a cseh márka regionális piacvezetővé és nemzetközileg is sikeres autógyártóvá vált.

TOVÁBB OLVASOM

A világ legértékesebb márkái 2016-ban

A világ legértékesebb márkái 2016-ban

A Brand Finance listáját továbbra is a technológiai óriáscégek vezetik. A legértékesebb európai márka a BMW.

TOVÁBB OLVASOM

A német országmárka is megsínylette a Volkswagen-botrányt

A német országmárka is megsínylette a Volkswagen-botrányt

A németek így is dobogósok maradtak a legértékesebb országmárkákat felsoroló listán, de a csökkenés jelentős mértékű.

TOVÁBB OLVASOM