Találatok a(z) világbajnokság címkére

A VB miatt nagyon fogynak a tévék

A VB miatt nagyon fogynak a tévék

Míg tavaly a nyári hónapokban az eMAG.hu több mint 70 százalékos forgalomnövekedését a hazai sportesemények okozták, idén már a futball világbajnokság miatt fogynak nagy számban a televíziók.

TOVÁBB OLVASOM

Mikor növelik az eseményekre készült reklámok a márkaértéket?

Mikor növelik az eseményekre készült reklámok a márkaértéket?

A sok like és megosztás még nem jelent pénzügyi sikert, az érzelmi bevonódás azonban jó eséllyel hoz anyagi megtérülést is.

TOVÁBB OLVASOM

A Coke nyerte a VB-t

A Coke nyerte a VB-t

A hivatalos támogatók egyértelműen nyertek az eseményre rátelepülő, nem-szponzor márkákkal szemben – állítja a Millward Brown innovatív kutatása.

TOVÁBB OLVASOM

A futball reklámja

A futball reklámja

Csütörtökön indul a 20. labdarúgó-világbajnokság, ahol négy év után ismét egymásnak feszülnek a világ legnagyobb hirdetői.

TOVÁBB OLVASOM

A HELL is készül a foci világbajnokságra

A HELL is készül a foci világbajnokságra

Az energiaital egy limitált szériás termék mellett szelfi-játékot is indít Facebook-oldalán.

TOVÁBB OLVASOM