Találatok a(z) tartalommarketing címkére

Piaci trendek 2017: az élmény mindent visz

Piaci trendek 2017: az élmény mindent visz

A márkakommunikáció az élményalapú, személyes tapasztalatok létrehozására koncentrál.

TOVÁBB OLVASOM

Marketing- és PR-trendek 2017-re

Marketing- és PR-trendek 2017-re

Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók, és ami marad a PR-ből... – Karvalics Attila jóslatai az idei évre.

TOVÁBB OLVASOM

A Nissan vezet a tartalomban

A Nissan vezet a tartalomban

A márkatulajdonosoknak hosszú feladatlistával kell megbirkózniuk, ha folyamatosan a fogyasztók igényeinek megfelelő tartalmat szeretnének szállítani.

TOVÁBB OLVASOM

PR-ügynökséget választott a Scitec

PR-ügynökséget választott a Scitec

A választás a KRQ kommunikációs ügynökségre esett.

TOVÁBB OLVASOM

Tartalommarketing-trendek 2017-re

Tartalommarketing-trendek 2017-re

A stratégiaalkotás fontosságától a régi és új eszközök használatáig terjedő trendeket Miklovicz Norbert kkv-marketing stratéga foglalta össze.

TOVÁBB OLVASOM