Találatok a(z) szlogen címkére

Megújult a Vodafone márka

Megújult a Vodafone márka

A Vodafone 8 év után megújuló márkaidentitása az embereket a korábbinál sokkal inkább fókuszba helyezi.

TOVÁBB OLVASOM

Nagy változások az Opelnél

Nagy változások az Opelnél

Az autógyártó új vezérigazgatóval, logóval és szlogennel, valamint új tulajdonossal folytatja.

TOVÁBB OLVASOM

Arculatváltás és új szlogen az Auchannál

Arculatváltás és új szlogen az Auchannál

Új vállalati irányvonalai szerint családi életközpontként nyújtana élményt vásárlóinak az Auchan.

TOVÁBB OLVASOM

Eredmények és márkaújdonságok a dm-nél

Eredmények és márkaújdonságok a dm-nél

Tovább bővül a dmBio termékcsalád, de a Bach-virágok és különleges magyar márkák is helyet kapnak a drogériákban, valamint a pozicionálás is frissül

TOVÁBB OLVASOM

Szlogent vált a Puma

Szlogent vált a Puma

Mostantól így határozza meg magát a sportszergyártó: Forever Faster.

TOVÁBB OLVASOM