Találatok a(z) pick címkére

Jól fogy az Unicum és a Pick szalámi a reptéren

Jól fogy az Unicum és a Pick szalámi a reptéren

A Heinemann Duty Free üzletében kínált hungarikumokat leginkább az orosz, brit, finn és kínai utasok vásárolják.

TOVÁBB OLVASOM

Marketing itthon és a világban

Marketing itthon és a világban

A BrandFestivalon izgalmas kontrasztot alkotott a magyar marketingvalóság és a nemzetközi legjobb gyakorlat.

TOVÁBB OLVASOM

Mivel javítható egy márka piaci teljesítménye?

Mivel javítható egy márka piaci teljesítménye?

A 15. születésnapját ünneplő BrandFestival több mint 100 előadója október 29-30-án a „Márkalojalitás” alapgondolata mentén elemzi a jövőt.

TOVÁBB OLVASOM

Mit gondolnak a magyarok a márkákról?

Mit gondolnak a magyarok a márkákról?

Az FMCG-szektor varázsa már megkopott, de akadnak márkák, amelyek valamit tartósan jól csinálnak – ezt mutatja a Y&R széleskörű márkakutatása.

TOVÁBB OLVASOM

“Hungarian brands have focused more on the short-term”

“Hungarian brands have focused more on the short-term”

Sam Moorthy, CEO of independent consultancy firm Icons & Images, has been in Hungary for 14 years. We chatted about his life as an expat in marketing.

TOVÁBB OLVASOM