Stratégiai átalakítás a Microsoftnál

Stratégiai átalakítás a Microsoftnál

Három új vezető kinevezését jelentette be a Microsoft Magyarország a regionális szintű szervezeti átalakítások részeként.

TOVÁBB OLVASOM

A tech-márkák dominálnak 2017-ben

A tech-márkák dominálnak 2017-ben

A WPP és a Kantar Millward Brown 12. alkalommal állította össze a legértékesebb márkák listáját.

TOVÁBB OLVASOM

Marketing- és PR-trendek 2017-re

Marketing- és PR-trendek 2017-re

Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók, és ami marad a PR-ből... – Karvalics Attila jóslatai az idei évre.

TOVÁBB OLVASOM

Párbeszéd, őszinteség, mérés

Párbeszéd, őszinteség, mérés

A MAF konferenciáján a hazai üzleti, civil és állami szektor szakemberei a helyi közösségek fejlesztése során szerzett tapasztalatokat osztották meg.

TOVÁBB OLVASOM

Az automatizálás visszaviheti a marketinget az igazgatóságba

Az automatizálás visszaviheti a marketinget az igazgatóságba

Paul Davis, a Microsoft UK marketingigazgatója szerint a technológia hatására a marketing költséghelyből ismét jövedelemtermelővé válhat.

TOVÁBB OLVASOM