A 100 legértékesebb amerikai márka

A 100 legértékesebb amerikai márka

A WPP és a Kantar Millward Brown ismét összeállította a legértékesebb amerikai márkák rangsorát.

TOVÁBB OLVASOM

Vegyesvalóság-élményt kínál a BMW és a Microsoft

Vegyesvalóság-élményt kínál a BMW és a Microsoft

A BMW X2 „Be the one who dares” kampánya a fizikai valóságot és a digitális tartalmat ötvözi a Microsoft HoloLens segítségével.

TOVÁBB OLVASOM

Stratégiai átalakítás a Microsoftnál

Stratégiai átalakítás a Microsoftnál

Három új vezető kinevezését jelentette be a Microsoft Magyarország a regionális szintű szervezeti átalakítások részeként.

TOVÁBB OLVASOM

A tech-márkák dominálnak 2017-ben

A tech-márkák dominálnak 2017-ben

A WPP és a Kantar Millward Brown 12. alkalommal állította össze a legértékesebb márkák listáját.

TOVÁBB OLVASOM

Marketing- és PR-trendek 2017-re

Marketing- és PR-trendek 2017-re

Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók, és ami marad a PR-ből... – Karvalics Attila jóslatai az idei évre.

TOVÁBB OLVASOM