Találatok a(z) marketingkutatás címkére

Átrendeződni látszik a hazai kutatási piac

Átrendeződni látszik a hazai kutatási piac

Legalábbis a Piackutatók Magyarországi Szövetségének (PMSZ) összefoglalója szerint.

TOVÁBB OLVASOM

„Van egy sor egyszerű, elvégzetlen házi feladat”

„Van egy sor egyszerű, elvégzetlen házi feladat”

Sokévnyi multis lét után saját piackutató vállalkozásba kezdett többedmagával Géczi Tamás, az Ipsos korábbi magyarországi vezére. A cég az Inspira nevet kapta, így adta magát a kérdés: mi inspirálja a most váltó szakembert, és vajon mivel kívánják inspirálni az ügyfeleket? A piac ugyanis nem könnyű, a verseny pedig egyre élesebb.

TOVÁBB OLVASOM

Esettanulmány: színszótár egy globális multi számára

Esettanulmány: színszótár egy globális multi számára

Másfél éven át kutatta nyolc feltörekvő piacon a színek jelentését és ennek a márkák mozgásterére gyakorolt hatását a TNS Hoffmann.

TOVÁBB OLVASOM

A TNS Hoffmannhoz került két fontos kutatás

A TNS Hoffmannhoz került két fontos kutatás

A TGI mellett az olvasottságkutatást érinti a változás, amely összefügg a Millward Brown régiós átszervezésével.

TOVÁBB OLVASOM

Támogassa az értékesítést a piackutatás

Támogassa az értékesítést a piackutatás

Ezt mondja a Procter & Gamble. Persze azért nem dobnák ki teljesen a korábban használt mutatókat sem.

TOVÁBB OLVASOM