Találatok a(z) márkaépítés címkére

Marketingterv 2018: rúgd fel a 80/20-as szabályt!

Marketingterv 2018: rúgd fel a 80/20-as szabályt!

Az erősödő gazdasági környezetben más stratégiára van szükség, mint amit a cégek a válság utáni években megszoktak.

TOVÁBB OLVASOM

A csináld magad marketing halála

A csináld magad marketing halála

Újra a márkaépítés és a kivitelezők kora, az offline marketing eszközök reneszánsza jön – jelentette ki Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő.

TOVÁBB OLVASOM

Kulturálisan beágyazott márkák

Kulturálisan beágyazott márkák

20 éve – Magyarországon 2010 óta – kétéves ciklusokban készítik el a Brandasset Valuator (BAV) kutatást, amely most egy új fejezetéhez érkezett.

TOVÁBB OLVASOM

Miskolc lett a Marketing Fővárosa 2017-ben

Miskolc lett a Marketing Fővárosa 2017-ben

2017. május 30-án került sor a harmadik Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadójára, melynek a Márkaépítés konferencia adott otthont.

TOVÁBB OLVASOM

Továbbra is a Network 360 segíti a Pfizert

Továbbra is a Network 360 segíti a Pfizert

2017 végéig a reklámügynökség látja el a gyógyszergyártó magyarországi PR- és kommunikációs feladatait.

TOVÁBB OLVASOM