Találatok a(z) leo burnett címkére

Átfogó Galaxy márkakampányt indít a Samsung

Átfogó Galaxy márkakampányt indít a Samsung

A Galaxy S8 telefon március végi bemutatását követően a Samsung marketingpartnereivel közösen indította el integrált termék- és márkakampányát.

TOVÁBB OLVASOM

Dózsa Imre a UPC új márka és kommunikációs igazgatója

Dózsa Imre a UPC új márka és kommunikációs igazgatója

Egy igazgatóság alá vonja a UPC a vállalati kommunikációs és marketingkommunikációs területeit, melynek vezetésével Dózsa Imrét bízta meg.

TOVÁBB OLVASOM

Márkafrissítés a McDonald’s-nál

Márkafrissítés a McDonald’s-nál

A gyorsétteremlánc Egyesült Államokban bevezetett új marketingstratégiája a pozitivitást helyezi a márka imázsának középpontjába.

TOVÁBB OLVASOM

M-Lista 2013: a legeredményesebb ügynökségek és ügyfelek listája

M-Lista 2013: a legeredményesebb ügynökségek és ügyfelek listája

A legtöbb díjat kreatív ügynökségek közül az ACG, médiavonalon a Carat nyerte. A legeredményesebb kampány az E-ON-é, a legsikeresebb hirdető a Telekom

TOVÁBB OLVASOM

Globális agy a Leo Burnettnél

Globális agy a Leo Burnettnél

Új vezetői pozíciót hozott létre a Leo Burnett Worldwide, amely házon belülről töltötte be a meglehetősen komplex tisztséget.

TOVÁBB OLVASOM