Találatok a(z) közönségmérés címkére

Könnyebb a nőket eltalálni tévéreklámmal

Könnyebb a nőket eltalálni tévéreklámmal

Nem lényegtelen szempont, hogy ki mennyi időt tölt a tévé előtt, az mekkora az esély, hogy eltalálja egy reklám.

TOVÁBB OLVASOM

Éledezni látszik a reklámpiac

Éledezni látszik a reklámpiac

2014-ben több hirdető több márkájának hirdetései kerültek adásba, mint 2013-ban, és az egyes filmeket átlagosan gyakrabban is vetítették.

TOVÁBB OLVASOM

Több jegestea-, kevesebb sörreklám

Több jegestea-, kevesebb sörreklám

Összességében több FMCG-hirdetés futott a televízióban 2014 harmadik negyedévében, mint tavaly ilyenkor.

TOVÁBB OLVASOM

Több reklámot láttak a nézők

Több reklámot láttak a nézők

Még mindig a gyógyszerek hirdetéseire költik a legtöbbet, de az élelmiszerek tévéreklámjaira is többet fordítottak, mint tavaly.

TOVÁBB OLVASOM

840 márkát hirdettek az első félévben

840 márkát hirdettek az első félévben

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján az első félévben a vizsgált magyar nyelvű csatornákon rekord mennyiségű, 2 598 083 darab reklám került adásba.

TOVÁBB OLVASOM