Találatok a(z) kozmetika címkére

Új szépségápolási márka az Auchannál

Új szépségápolási márka az Auchannál

Az ismert, vezető márkáknál jóval olcsóbb, de minőségi Cosmia illatszermárka kizárólag az Auchan áruházakban kapható.

TOVÁBB OLVASOM

A Coty megvásárolta a Bourjois-t

A Coty megvásárolta a Bourjois-t

Az eladó Chanel 15,4 millió darab – jelenlegi értéken mintegy 370 millió dollárnyi - Coty-részvényt kapott a dekorkozmetikai márkáért.

TOVÁBB OLVASOM

Kedvező trend a háztartási vegyi áruk forgalmában

Kedvező trend a háztartási vegyi áruk forgalmában

Értékben 6, mennyiségben 2 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi üzletek háztartási vegyi áru és kozmetikum eladása idén az első tíz hónapban.

TOVÁBB OLVASOM

A Chapter 4 Magyarország a Farmec új ügynöksége

A Chapter 4 Magyarország a Farmec új ügynöksége

Románia legnagyobb, kozmetikai termékeket gyártó vállalata a vállalati és márkakommunikációs feladatok teljes körű ellátására adott megbízást.

TOVÁBB OLVASOM

20 éves építkezés – Dr.Kelen

20 éves építkezés – Dr.Kelen

A Dr. Kelen márka arra szolgáltat példát, hogy egy termékfejlesztés-fókuszú vállalkozásban is fontos a márka következetes építése, még a válságban is.

TOVÁBB OLVASOM