Találatok a(z) könyv címkére

Irodalommal kampányol a Libri

Irodalommal kampányol a Libri

A Libri március és május között a kortárs irodalomra hívja fel a figyelmet a Libri irodalmi díjak népszerűsítésével.

TOVÁBB OLVASOM

Ajándékkönyv, becsületszóra

Ajándékkönyv, becsületszóra

Ügyes marketingfogással reklámozza művét a szerző, aki önmenedzsmentet tanít amúgy.

TOVÁBB OLVASOM

Segítség kkv-knak piackutatáshoz

Segítség kkv-knak piackutatáshoz

Hiánypótló, gyakorlati szemléletű kézikönyv jelent meg a piacon, amely a kis- és középvállalkozások számára is elérhetővé teszi a piackutatást.

TOVÁBB OLVASOM

Menő irodalmi „márkanevek” jönnek az Animustól

Menő irodalmi „márkanevek” jönnek az Animustól

Az Animus Kiadó idén skandináv krimikkel, J.K. Rowling-gal és a Millenium-sorozat folytatásával készül.

TOVÁBB OLVASOM

Erőteljes évvégi kampány a Bookline-tól

Erőteljes évvégi kampány a Bookline-tól

A Bookline karakteres, kissé szemtelen arcát képviselik azok a személyiségek, akik a 2016-os karácsonyi kampányban olvasásra buzdítják a közönséget.

TOVÁBB OLVASOM