Új kereskedelmi igazgató a Schibstednél

Új kereskedelmi igazgató a Schibstednél

Augusztustól Magyarfalvi Éva irányítja a Schibsted Hungary online piactereinek sales tevékenységét.

TOVÁBB OLVASOM

Kulturálisan beágyazott márkák

Kulturálisan beágyazott márkák

20 éve – Magyarországon 2010 óta – kétéves ciklusokban készítik el a Brandasset Valuator (BAV) kutatást, amely most egy új fejezetéhez érkezett.

TOVÁBB OLVASOM

22 rövidlistás pályázat az Amfora Díjon

22 rövidlistás pályázat az Amfora Díjon

A tartalommarketing és a marketingtechnológia stratégiai használatát értékelő Amfora Díjra összesen 26, jellemzően magas színvonalú pályázat érkezett.

TOVÁBB OLVASOM

Stratégiai megállapodást kötött a Jófogás és az Otthon Centrum

Stratégiai megállapodást kötött a Jófogás és az Otthon Centrum

Az apróhirdetési oldal lakótárskeresőt, majd kölcsön- és hitelkeresőt indított. Most újabb lépést tett ingatlan vonalon.

TOVÁBB OLVASOM

Két platform csatája

Két platform csatája

Az OLX felvásárlásával sem vált egyszereplőssé a fogyasztók egymás közötti kereskedését kiszolgáló piac. A Vatera ismét kilép az árnyékból.

TOVÁBB OLVASOM