Találatok a(z) influencer marketing címkére

Az influencer választja a márkát, nem fordítva

Az influencer választja a márkát, nem fordítva

A SAKKOM Interaktív nyáron indította el három szakaszból álló influencer marketing kutatássorozatát.

TOVÁBB OLVASOM

Hosszú távon a véleményvezérekkel

Hosszú távon a véleményvezérekkel

A Johnson & Johnson és egyéb gyártók egyre inkább hosszútávú együttműködésben gondolkodnak az influencerekkel.

TOVÁBB OLVASOM

Iszak Eszter lett a sloggi márka új arca

Iszak Eszter lett a sloggi márka új arca

A szeptemberben induló sloggi #IGAZIEN kampányba Iszak Eszter mellett hazai influencereket, bloggereket és vloggereket is bevontak.

TOVÁBB OLVASOM

Bővül a Vermis csapata

Bővül a Vermis csapata

Összesen 40 évnyi szakmai tapasztalattal bír a Vermis három új kollégája, akik kreatív/UX, média és online PR területre érkeztek.

TOVÁBB OLVASOM

A jelen győztesei: Az új generáció, akikről még kevés szó esett

A jelen győztesei: Az új generáció, akikről még kevés szó esett

Beszélgetés a fiatalokról és tartalomfogyasztási szokásaikról a USP – Unique School Presence – egyik vezetőjével, Bodó Balázzsal. (X)

TOVÁBB OLVASOM