Találatok a(z) google címkére

Újabb márkabiztonsági aggodalmak a YouTube-on

Újabb márkabiztonsági aggodalmak a YouTube-on

A Mars és az Adidas ezúttal pedofilokat vonzó tartalmak miatt vonta vissza hirdetéseit a videómegosztóról.

TOVÁBB OLVASOM

A 100 legértékesebb amerikai márka

A 100 legértékesebb amerikai márka

A WPP és a Kantar Millward Brown ismét összeállította a legértékesebb amerikai márkák rangsorát.

TOVÁBB OLVASOM

Kulturálisan beágyazott márkák

Kulturálisan beágyazott márkák

20 éve – Magyarországon 2010 óta – kétéves ciklusokban készítik el a Brandasset Valuator (BAV) kutatást, amely most egy új fejezetéhez érkezett.

TOVÁBB OLVASOM

A tech-márkák dominálnak 2017-ben

A tech-márkák dominálnak 2017-ben

A WPP és a Kantar Millward Brown 12. alkalommal állította össze a legértékesebb márkák listáját.

TOVÁBB OLVASOM

Digitális hirdetések: Ahol a divatkövetés nem mindig kifizetődő

Digitális hirdetések: Ahol a divatkövetés nem mindig kifizetődő

Mi motiválhat egy céget, hogy miközben kétségei vannak egyes csatornák hatékonyságával kapcsolatban, mégis egye többet invesztál a hirdetésekbe?

TOVÁBB OLVASOM