Találatok a(z) e-kereskedelem címkére

Valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

Valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít az őszi/téli szezonban a Fashion Days.

TOVÁBB OLVASOM

Új üzleti modellt épít a Nanushka divatcég

Új üzleti modellt épít a Nanushka divatcég

A vállalat erősíti online értékesítési tevékenységét is. A tavalyi mintegy 300 millió forintos bevételük kétszeresére számítanak az idén.

TOVÁBB OLVASOM

A jövő kulcsa a személyre szabott ajánlatokban rejlik

A jövő kulcsa a személyre szabott ajánlatokban rejlik

A vásárlási gyakoriság növelése ma már nálunk is sokkal fontosabb tényezője az e-kereskedelmi piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása.

TOVÁBB OLVASOM

Tóber Edina a Mall.hu új marketingvezetője

Tóber Edina a Mall.hu új marketingvezetője

E-commerce területen szerzett tapasztalattal érkezett a Mall.hu-hoz a cég marketing- és kommunikációs stratégiájáért felelős új vezetője.

TOVÁBB OLVASOM

Kedvező e-kereskedelmi exportkilátások

Kedvező e-kereskedelmi exportkilátások

Az e-kereskedők számára a nagy játékosok belépése előtt a közép-kelet-európai piacok komoly növekedéssel kecsegtetnek.

TOVÁBB OLVASOM