Találatok a(z) e-kereskedelem címkére

Tóber Edina a Mall.hu új marketingvezetője

Tóber Edina a Mall.hu új marketingvezetője

E-commerce területen szerzett tapasztalattal érkezett a Mall.hu-hoz a cég marketing- és kommunikációs stratégiájáért felelős új vezetője.

TOVÁBB OLVASOM

Kedvező e-kereskedelmi exportkilátások

Kedvező e-kereskedelmi exportkilátások

Az e-kereskedők számára a nagy játékosok belépése előtt a közép-kelet-európai piacok komoly növekedéssel kecsegtetnek.

TOVÁBB OLVASOM

50 százalékos forgalomnövekedésre számít a Fashion Days

50 százalékos forgalomnövekedésre számít a Fashion Days

A regionális divatportál 2016-ban 50,15 millió eurós bevételt produkált, idén pedig további 50 százalékos forgalmi növekedésre számítanak.

TOVÁBB OLVASOM

Piaci átlag fölött növekedett a Praktiker

Piaci átlag fölött növekedett a Praktiker

A magyar barkácslánc 2016-ban 39,2 milliárd forintot realizált, ez 20 százalékkal haladta meg az előző évi forgalmat.

TOVÁBB OLVASOM

Trendfigyelést végez a Neo Interactive az eMAG számára

Trendfigyelést végez a Neo Interactive az eMAG számára

Az eMAG social media tartalmaihoz nyújt muníciót az ügynökség.

TOVÁBB OLVASOM