Találatok a(z) e-kereskedelem címkére

A magyar webshopok fele nem biztonságos

A magyar webshopok fele nem biztonságos

Ez derül ki legalábbis a Kosárérték.hu most publikált kutatási eredményeiből.

TOVÁBB OLVASOM

Technológiai megállapodást kötött a Burberry

Technológiai megállapodást kötött a Burberry

A márka ezentúl elérhető a divatipar legnagyobb technológiai platformján, a Farfetch-en is, ez 150 ország piacát nyitja meg a Burberry számára.

TOVÁBB OLVASOM

Új elnökség az Ecommerce Hungary élén

Új elnökség az Ecommerce Hungary élén

Tisztújító taggyűlést tartott az Ecommerce Hungary, a legnagyobb magyar e-kereskedelmi közhasznú egyesület.

TOVÁBB OLVASOM

Rekorddöntésre készül az eMAG

Rekorddöntésre készül az eMAG

Az eMAG november 24-én tartja a karácsonyi szezont nyitó Black Friday akciót. Idén már 600 000 akciós termék közül választhatnak a magyar vásárlók.

TOVÁBB OLVASOM

Valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

Valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít az őszi/téli szezonban a Fashion Days.

TOVÁBB OLVASOM