Piskóti István

Piskóti István

Piskóti István
Munkahelyek­

Miskolci Egyetem

2012-: Intézetigazgató, Marketing és Turizmus Intézet,

2002-2006: oktatási ügyekért felelős dékánhelyettes

2000-2012: intézetigazgató, Marketing Intézet

1997-99: PR-igazgató

1995-97: PR és külső kapcsolatokért felelős dékánhelyettes

1994–2000: alapító tanszékvezető, Marketing Tanszék, Gazdaságtudományi Kar

1984-: oktató

 

Tanulmányok­

2013: Habilitációs értekezés védése

1996: Miskolci Egyetem, Ph.D.

1993: MTA TMB, Közgazdaságtudomány kandidátusa

1987: Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem, dr.univ.

1984: Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem, okleveles közgazdász, külgazdasági szakon

 

Egyéb­

A Miskolci Egyetemen a marketing és a turisztikai képzések, kutatások felelőse, irányítója.

Saját vállalkozásával, az RMC Regionális Marketing Centrum Kft. több mint száz szakértői, marketing és piackutatási, tanácsadási projektet vezetett, támogatott,

www.piskotiistvan.hu

https://iises.academia.edu/PiskotiIstvan

www.rmc-marketing.hu

Legfontosabb szakmai, kutatási területe a térség- és városmarketing, a sikeres, piacorientált üzleti és társadalmi innovációk marketingtámogatása, valamint a business (szervezetek közötti piacok) marketingjében az elégedettség és ügyfél-értékmérés, employer branding, stratégiai marketing. Legismertebb könyvei: Régió- és településmarketing, Business marketingmenedzsment - A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság alelnöke, Marketingtudományi Albizottság elnöke, Az Országos Városmarketing Verseny kitalálója és szervezője, valamint a Magyar Marketing Szövetséggel közösen alapított Városmarketing Díj zsűri elnöke. Legutóbbi önálló könyvei:

Régió- és településmarketing – Akadémiai Kiadó 2012.

Business marketingmenedzsment – Akadémiai Kiadó 2014.