Piskóti István

Piskóti István

Piskóti István
Munkahelyek­

Miskolci Egyetem

2012-: tanszékvezető, Turizmus Intézeti Tanszék

2000-2012: tanszékvezető, Marketingstratégia és Kommunikáció Intézeti Tanszék

2002-2006: oktatási ügyekért felelős dékánhelyettes

2000-: intézetigazgató, Marketing Intézet

1997-99: PR-igazgató

1995-97: PR és külső kapcsolatokért felelős dékánhelyettes

1994–2000: alapító tanszékvezető, Marketing Tanszék, Gazdaságtudományi Kar

1984-: oktató

Tanulmányok­
  • 2013: Habilitációs értekezés védése
  • 1996: Miskolci Egyetem, Ph.D.
  • 1993: MTA TMB, Közgazdaságtudomány kandidátusa
  • 1987: Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem, dr.univ.
  • 1984: Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem, okleveles közgazdász, külgazdasági szakon
Egyéb­

A Miskolci Egyetemen a marketing és a turisztikai képzések, kutatások felelőse, irányítója. Saját vállalkozásával, az RMC Regionális Marketing Centrum Kft. több mint száz szakértői, marketing és piackutatási, tanácsadási projektet vezetett, támogatott

Legfontosabb szakmai, kutatási területe a térség- és városmarketing, a sikeres, piacorientált üzleti és társadalmi innovációk marketingtámogatása, valamint a business (szervezetek közötti piacok) marketingjében az elégedettség és ügyfél-értékmérés, employer branding, stratégiai marketing. Legismertebb könyvei: Régió- és településmarketing, Business marketingmenedzsment) A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, az MTA Marketingtudományi Albizottság titkára, Az Országos Városmarketing Verseny kitalálója és szervezője, valamint a Magyar Marketing Szövetséggel közösen alapított Városmarketing Díj zsűri elnöke.