Pintér Attila

Pintér Attila

Pintér Attila
Munkahelyek­

• 2012-től: Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék, oktató (egyetemi tanársegéd)

• 2010-2011 Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar Felnőttképzési Tanszék, oktató;

• 2010 Kaposvári Egyetem Pedagógia Kar Társadalomtudományi Tanszék, oktató

• 2006-2010 Kaposvári Egyetem CSVM Pedagógiai Főiskolai Kar Társadalomelméleti és Könyvtártudományi Tanszék, oktató

• 2002-2006 Kaposvári Egyetem Művészeti Főiskolai Kar Társadalomelméleti Tanszék, oktató (főiskolai adjunktus)

• 2000-2002 Kaposvári Egyetem CSVM Pedagógiai Kar Társadalomtudományi Tanszék, oktató (főiskolai tanársegéd)

• 1998-2000 Csokonai Vitéz Mihály Tanítóképző Főiskola Társadalomtudományi Tanszék, oktatója (főiskolai tanársegéd)

• 1997-1998 Csokonai Vitéz Mihály Tanítóképző Főiskola, szervezési és pr referens

 

Tanulmányok­

• 2001 Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem, marketing szakértő egyetemi szakirányú szakképzettség;

• 1997 Csokonai Vitéz Mihály Tanítóképző Főiskola, kommunikációs szakember

• 1996 Janus Pannonius Tudományegyetem, okleveles humánszervező

• 1993 Csokonai Vitéz Mihály Tanítóképző Főiskola, általános iskolai tanító

Egyéb­

Kaposvár MJV Önkormányzata, önkormányzati képviselő, a Marketing és Turisztikai Bizottság elnöke

Releváns publikációk:

ÁKOS VARGA, JUDIT SIMON, ATTILA PINTÉR, LILLA TÓTH, ILDIKÓ KEMÉNY, LAJOS R KOZÁK (2016): Neural correlates of consumers' ethnocentrism - implicit modulation caused by familiarity, In: Bernd Weber, Martin Reimann, Oliver Schilke (szerk.)

12th NeuroPsychoEconomics Conference: Bact to Bonn: The role of neuropsysiology and behavior in judgment and decision making. 50 p.

Konferencia helye, ideje: Bonn, Németország, 2016.06.02-2016.06.03. Berlin: Association for NeuroPsychoEconomics (ANPE), 2016. p. 20. 1 p.

VARGA ÁKOS, SIMON JUDIT, HORVÁTH DÓRA, PINTÉR ATTILA (2014):

Az érzelmek és az agy - fókuszban a neuromarketing kutatás

In: Hetesi Erzsébet, Révész B (szerk.) "Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. Konferencia helye, ideje: Szeged, Magyarország, 2014.08.27-2014.08.29. Szeged: SZTE GTK, 2014. pp. 425-431.

(ISBN:978-963-306-312-5)

PINTÉR ATTILA, VARGA ÁKOS, SOÓS MIHÁLY (2013): Egyedülálló szemkamerás vizsgálat Kaposváron. 276-279. In: Dr. habil PhD PhD Gulyás László (főszerk.) A virtuális intézet Közép-Európa kutatására közleményei. Szeged: Egyesület Közép-Európa Kutatására, 2013. VIKEK No.12-13. V. évfolyam 2. szám (No. 13.) B-sorozat 2. Társadalomtudományi tematikus szám, ISSN 2062-1396; HU ISSN 2062-1396

PINTÉR ATTILA (2012): Neuromarketing eljárások alkalmazási lehetőségei. 117-126. Fejér-Király Gergely – Lázár Ede (szerk.): Vállalkozói és gazdasági trendek a Kárpát-medencében I. kötet. Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem Gazdaság- és Humántudományok Kar, Csíkszereda. Státus Könyvkiadó. 2012. ISBN 978-606-8052-76-2, ISBN 978-606-8052-77-9

PINTÉR ATTILA (2009): Neuroökonómia a városmarketingben. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 15. Jubileumi Országos Konferencia „Új marketing kihívások a XXI. században – Fenntartható fogyasztás” - Közlemények, Kaposvár, 2009. 567-574. p.

PINTÉR ATTILA (2004): Stratégiai tervezés és marketing a településeken. – In: Régió- és településmarketing, Agroinform Kiadó, Budapest, 2004. 63-71. p. ISBN 963 502 8253

PINTÉR ATTILA (2002): Nagyvárosi stratégiaalkotás tudománytörténeti elemzése – In: Czuppon V. – Gerendás R. – Kopári L. – Tóth J. (szerk.): Földrajzi tanulmányok a pécsi doktoriskolából III., PTE FI, Pécs, 277 p.