Dunder Krisztián

Dunder Krisztián

Dunder Krisztián
Cég:­ Growww Digital
Munkahelyek­
  • 2001-2007: Inform Média: a Borsod Online, Hajdú Online, Szabolcs Online főszerkesztője
  • 2003-2006: Inform Média: a cégcsoport romániai portáljainak (Timis Online, stb.) vezetője
  • 2007-2008: Lapcom: a Kisalfold.hu és Delmagyar.hu portálok vezetője, koordinátor a vertikális portálok munkáiban (ingatlanbazar.hu, cgr.hu, deliapro.hu, workania.hu)
  • 2009-től független tanácsadó (DUNDER.HU)
  • 2013-tól a Growww Digital társalapító-ügyvezető igazgatója
Tanulmányok­
  • 1997-2000 Miskolci Egyetem, Gépészmérnöki kar, Villamosmérnöki szakirány
  • 2002-2013 között számos hazai nemzetközi szeminárium, képzés résztvevője (többek között Jakob Nielsen, a Föld egyik legnagyobb usability szaktekintélyének képzésén)
Egyéb­

Főbb projektek:

  • 2009-2011: az Axel Springer Magyarország tanácsadója (helyi portálok, Világgazdaság Online megújítása, látogatottságnövelés, stb.)
  • 2009: a Pannon Lapok Társasága helyi portáljainak megújításában tanácsadó
  • 2009: a Heti Válasz Online megújításában tanácsadó weboldal megújítási és látogatottságnövelési témákban
  • 2010: a Mediapiac.com, Trademagazin.hu, Helikon.hu webáruház és számos portál tervezője, fejlesztési tenderek lebonyolítója, a megrendelő jobbkeze
  • 2009-2011: zártkörű képzések a Pannon Lapok Társasága, Axel Springer helyi kiadói, Café csoport, stb. vállalatoknál
  • 2011-2011: a Vendégváró.hu turisztikai weboldal szállásfoglalási és utazástervezői portállá átalakításának vezetője. Az újrapozícionált weboldalt később az Utazom.com megvette.
  • 2012-2013: a nemzetközi piacra fejlesztett TalentScreener kiválasztásifolyamat-automatizáló HR szoftver és a CV&More multimédiás karrierportál termékfejlesztésén, a fejlesztési koordinációján, B2B kommunikációján dolgozik csapatával, a cég tulajdonosával és HR szakértőjével
  • 2013: a Márkamonitor.hu weboldal kialakításában stratégiai tanácsadó (termékfejlesztés, arculat)
  • 2013: Szabó Lászlóval megalapítja a Growww Digital ügynökséget, mely elsősorban közép-kelet európai szereplők (Profesia.sk, Mall.hu, Mall.sk, Bónusz Brigád, Concorde Értékpapír Zrt.) számára végez eredményorientált online marketing tevékenységeket (leadgenerálás, konverziónövelés, digitális jelenlét)

Publikációk, megjelenések:

  • 2011-2012: régi célját váltotta valóra, elkészítette a Digitális sikertörténetek könyv 1-2. részét, melyek a sikeres hazai internetes vállalkozásokat és alapítóikat, vezetőiket mutatja be
  • 2008 óta állandó előadó az ismertebb hazai konferenciákon, a Médiapiac szaklap állandó szerzője

Közösségimédia-elérhetőségek: